ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ / INTERNATIONAL MARKETING
Κωδικός12ΕΖ09
ΣχολήΟικονομικών και Πολιτικών Επιστημών
ΤμήμαΟικονομικών Επιστημών
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
Υπεύθυνος/ηΝικολέττα θεοφανία Σιαμάγκα
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600018241

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήμα Οικονομικών Επιστημών (2013-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 81
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣΕλεύθερη Επιλογή743
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝΕπιλογής Κατεύθυνσης743

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600149415

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΑμφιθέατρο ΝΟΕ
ΌροφοςΌροφος 1
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ 1 (159)
ΗμερολόγιοΤετάρτη 14:00 έως 16:00
ΚτίριοΑμφιθέατρο ΝΟΕ
ΌροφοςΌροφος 1
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ 2 (160)
ΗμερολόγιοΤετάρτη 16:00 έως 17:00
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • 12ΥΔ03 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Γενικές Προαπαιτήσεις
Απαραίτητη η κατανόηση βασικών αρχών μάρκετινγκ.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Στο τέλος του μαθήαμτος οι φοιτητές/τριες θα: α) είναι σε θέση να αναγνωρίσουν ευκαιρίες σε διεθνείς αγορές, β) αξιολογήσουν τις στρατηγικές διεθνούς μάρκετινγκ οποιασδήποτε επιχείρησης, γ) μπορούν να προσφέρουν αξία στον πελάτη μέσω των ενεργειών διεθνούς μάρκετινγκ και δ) βελτιώσουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα εταιρειών σε διεθνείς αγορές.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Λήψη αποφάσεων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα χωρίζεται σε δύο μεγάλες ενότητες: πρώτα το διεθνές περιβάλλον και έπειτα το σχεδιασμό και την εφαρμογή διεθνούς σχεδίου μάρκετινγκ. Οι ενότητες που καλύπτονται αφορούν στην ανάλυση του διεθνούς περιβάλλοντος, την έρευνα σε διεθνείς αγορές, την απόφαση σχετικά με την μέθοδο εισόδου στη διεθνή αγορά, καθώς επίσης και αποφάσεις και στρατηγικές που σχετίζονται με το διεθνές μείγμα μάρκετινγκ (προϊόν, διανομή, προώθηση και τιμολόγηση).
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις361,3
Άσκηση Πεδίου40,1
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων421,5
Εξετάσεις20,1
Σύνολο843
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Το μάθημα αξιολογείται μέσω γραπτών εξετάσεων με ερωτήσεις εκτεταμένης απάντησης και μέσω ενός κουίζ με ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Αυλωνίτης Γ. , Λυμπερόπουλος Κ., Τζαναβάρας Β., Σύγχρονες Στρατηγικές Μάρκετινγκ για Διεθνείς Αγορές, Rosili
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Cateora, P. & J. Graham (2003), Διεθνές Μάρκετινγκ, Εκδόσεις Παπαζήση (Α + Β Τόμος) Czinkota, M. R. & I. A. Ronkainen (1997), International Marketing, Thomas Learning: London. Hollensen, S. (2008), Essentials of Global Marketing, Pearson Education –Prentice Hall: Essex, UK. Πανηγυράκης Γ. (2017), Διεθνές Μάρκετινγκ, Εκδόσεις Σταμούλη
Τελευταία Επικαιροποίηση
20-11-2020