ΕΠΙΧΕΙΡHΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ & ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕΠΙΧΕΙΡHΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ & ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ / ENTERPRISING AND INNOVATION IN THE RELIGIOUS AND CULTURAL CONTEXT
ΚωδικόςΧ176
ΣχολήΘεολογική
ΤμήμαΚοινωνικής Θεολογίας και Χριστιανικού Πολιτισμού
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
Υπεύθυνος/ηΓιολάντα Σίσκου
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID60001772

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Ποιμαντικής και Κοινωνικής Θεολογίας (2013-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 9
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚορμόςΕλεύθερη ΕπιλογήΧειμερινή-4

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΕΠΙΧΕΙΡHΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ & ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600149664
Τύπος Μαθήματος
  • Υποβάθρου
  • Γενικών Γνώσεων
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Κατηγορία Μαθήματος
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Μάθημα μέσα από το οποίο επιδιώκεται: Η εξοικείωση των φοιτητών με βασικές γνώσεις που αφορούν στη σύσταση, λειτουργία και διοίκηση μίας επιχείρησης. Η προσέγγιση, ερμηνεία και ανάδειξη της έννοιας “επιχειρηματικότητα”, καθώς και της έννοιας “καινοτομία”, σε σχέση με την επιχειρηματικότητα. Η ικανότητα των φοιτητών να συνδυάζουν την επιχειρηματικότητα και την καινοτομία με γνώσεις και δεξιότητες που αποκτώνται κατά τη διάρκεια των θεολογικών σπουδών.
Γενικές Ικανότητες
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το περιεχόμενο του μαθήματος περιλαμβάνει μαθήματα που σχετίζονται, αφενός με γνώσεις που αφορούν στην αντίστοιχη κατάρτιση των φοιτητών ως προς τη δημιουργία μίας επιχείρησης και αφετέρου με γνώσεις σχετικά με τη διάσταση και το περιεχόμενο της έννοιας “καινοτομία”, σε σχέση με την επιχειρηματικότητα. (1) Εισαγωγικά. Η έννοια της επιχειρηματικότητας. Τεχνολογία- Καινοτομία- Επιχειρηματικότητα. Το προφίλ του σύγχρονου επιχειρηματία. (2) Βασικές Αρχές Διοίκησης για μικρομεσαίες επιχειρήσεις. (3) Βασικές Αρχές Μάρκετινγκ για μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Ανάλυση S.W.O.T. (4) Επενδυτικά Προγράμματα. (5) Κοινωνική επιχειρηματικότητα (6) Πηγές χρηματοδότησης για τη δημιουργία μιας νέας επιχείρησης ή χρηματοδότησης μιας καινοτόμου ιδέας. (7) Επιχειρηματικότητα και οικονομική ανάπτυξη. (8) Επιχειρηματικότητα και ανώτατη εκπαίδευση. (9) Καινοτόμες ιδέες και start up επιχειρήσεις (10)Εκπαιδευτική επίσκεψη σε καινοτομικές επιχειρήσεις. (11)Εκπαιδευτική επίσκεψη σε καινοτομικές επιχειρήσεις. (12)Εκπαιδευτική επίσκεψη σε καινοτομικές επιχειρήσεις. (13)Εκπαιδευτική επίσκεψη σε καινοτομικές επιχειρήσεις.
Λέξεις Κλειδιά
Οικονομία, Επιχείρηση, Επιχειρηματικότητα, Καινοτομία, marketing, Bussines Plan, Επανδύσεις, Χρηματοδότηση
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
  • Πολυμεσικό υλικό
  • εκπαιδευτικές επισκέψεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
-παρουσιάσεις στην τάξη επικοινωνία με e-mails
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις391,6
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων110,4
Εκπαιδευτικές επισκέψεις και παρακολούθηση συνεδρίων / σεμιναρίων / εκδηλώσεων301,2
Εκπόνηση μελέτης (project)200,8
Σύνολο1004
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Εκπόνηση βιβλιογραφικής έρευνας
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
--------
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
1. Η. Γωνιάδης, Γ. Χατζηκωνσταντίνου, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία, εκδ. Gutenberg, Αθήνα 2009. 2. Π. Πιπερόπουλος, Επιχειρηματικότητα, Καινοτομία και Business Glasters, εκδ. Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη 2007. 3. Ε. Σκαλίδης, Εισαγωγή στο εμπορικό δίκαιο, εκδ. Ius, Θεσσαλονίκη 52000. 4. Σ. Ιωαννίδης, Επιχείρηση και επιχειρηματικότητα, εκδ. Παπαζήση, Αθήνα 2000. 5. Ζ. Γεωργαντά, Επιχειρηματικότητα και καινοτομίες: Το management της επιχειρηματικής καινοτομίας, εκδ. Ανικούλα, Θεσσαλονίκη 2003. 6. Ηλεκτρονική Συλλογή εκπαιδευτικού υλικού (CD) που διανέμεται στα πλαίσια του μαθήματος.
Τελευταία Επικαιροποίηση
20-02-2020