ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΕΦΗΒΟΥ-ΝΕΟΥ-ΕΝΗΛΙΚΟΥ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΕΦΗΒΟΥ-ΝΕΟΥ-ΕΝΗΛΙΚΟΥ / PSYCHIATRY OF ADOLESCENCE - YOUNG ADULTHOOD
ΚωδικόςΙΑ0363
ΣχολήΕπιστημών Υγείας
ΤμήμαΙατρικής
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
Υπεύθυνος/ηΠαρασκευή Τατσιοπούλου
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID200000001

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΕΦΗΒΟΥ-ΝΕΟΥ-ΕΝΗΛΙΚΟΥ
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
  • Μυρτώ Σαμαρά
Ώρες Εβδομαδιαία2
Class ID
600150325
ΤμήμαΔιδάσκοντες
1. Γ' ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ
2. .
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Το μάθημα έχει την ένοια της Εισαγωγής στα βασικά δεδομένα της Ψυχιατρικής Εφήβου - Νέου Ενηλίκου και λειτουργεί συμπληρωματικά με εκείνο της Παιδοψυχιατρικής του χειμερινού εξαμήνου. Έτσι, οι φοιτητές από το τρίτο έτος και επάνω (μέχρι το Πτυχία) έχουν τη μοναδική δυνατότητα να γνωρίσουν το αντικείμενο αυτό, δεδομένου ότι στη Σχολή μας δεν υπάρχει Πανεπιστημιακή Παιδοψυχιατρική Κλινική και κατ' επέκταση μάθημα κορμού με το αντικείμενο αυτό. Η προσθήκη και του "νέου ενηλίκου" έχει την ένοια και της δύνδεσης με την Ψυχιατρική Ενηλίκου την οποία διδάσκονται οι φοιτητές μας στο 4ο και 6ο έτος.
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το περιεχόμενο του μαθήματος,όπως αναπτύσσεται στις 13 δίωρες παραδόσεις είναι το εξής: Εφηβεία και μετεφηβική περίοδος: Αναπτυξιακά ζητήματα Κλινική προσέγγιση – Νοσογραφικά ζητήματα – Ταξινόμηση Το ζήτημα των νευρώσεων στην εφηβεία Ψυχωτικές διεργασίες και ψύχωση στην εφηβεία Διαταραχές της προσωπικότητας Συναισθηματικές διαταραχές Αυτοκαταστροφική συμπεριφορά και απόπειρα αυτοκτονίας Διαταραχές της διατροφής: Ψυχογενής Ανορεξία – Βουλιμία Ο έφηβος σωματικός ασθενής: Διασυνδετική-συμβουλευτική υπηρεσία στο Γενικό Νοσοκομείο Διαταραχές με σωματική / συμπεριφορική έκφραση Ο έφηβος και η κοινωνία: ψυχοκοινωνικά ζητήματα Ο έφηβος και το σχολείο – Νεανική παραβατικότητα Θεραπευτικές προσεγγίσεις: θεωρητικές και θεσμικές Ανακεφαλαίωση – Παρουσίαση εργασιών
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις261
Σύνολο261
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Το βάρος δίνεται στην προφορική εξέταση η οποία κρίνεται ως η λέον πρόσφορη λόγω της φύσης του μαθήματος το οποίο απαιτεί ανάπτυξη θεμάτων και δεν προσφέρεται για δοκιμασία πολλαπλής επιλογής.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
  • Προφορική Εξέταση (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
- Σημειώσεις Γ. Αμπατζόγλου και Ν. Ζηλίκης "Θέματα Ψυχιατρικής Παιδιού και Εφήβου" - Γαλλική Ταξινόμηση Ψυχικών Διαταραχών Παιδιού-Εφήβου (ελληνική μετάφραση) - Ι, Τσιάντης (επιμ.) "Εισαγωγή στην Παιδοψυχιατρική" - Χ. Ιεροδιακόνου "Ψυχικά προβλήματα στα παιδιά"
Τελευταία Επικαιροποίηση
16-03-2013