ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΚΑΙ ΤΡΟΠΙΚΑ ΞΥΛΑ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΚΑΙ ΤΡΟΠΙΚΑ ΞΥΛΑ / European and Tropical Timbers
Κωδικός115Ε
ΣχολήΓεωπονίας, Δασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος
ΤμήμαΔασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID420000107

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Δασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος (2009-2019)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 8
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογής743

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΚΑΙ ΤΡΟΠΙΚΑ ΞΥΛΑ
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600150977
Κατηγορία Μαθήματος
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
  • Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Χρήση πολυμεσικών εφαρμογών στην αίθουσα διδασκαλίας αλλά και κατά τις εργαστηριακές ασκήσεις. Ηλεκτρονική επικοινωνία με τους φοιτητές. Αξιολόγηση των φοιτητών με εξ'αποστάσεως κουίζ.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Γνώση της δομής, των φυσικών, μηχανικών και χημικών ιδιοτήτων του ξύλου καθώς και των χρήσεων για κάθε δασοπονικό είδος χωριστά, ικανότητα αξιολόγησης της καταλληλότητας του κάθε ξύλου για κάθε συγκεκριμένη χρήση, ικανότητα επιλογής του/των ξύλου/ων για κάθε χρήση με βάση τη φυσική και μηχανική αντοχή, τη σχεδίαση, τη σκληρότητα και, γενικά, τις ιδιότητες και τη συμπεριφορά του/τους κατά τη διάρκεια χρήσεώς του/τους.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
Περιεχόμενο Μαθήματος
Σχέσεις μεταξύ δομής, ιδιοτήτων και χρήσεων των ξύλων. Δομή, ιδιότητες, συμπεριφορά και δυνατότητες χρήσεων ελληνικών ευρωπαϊκών και τροπικών ξύλων που παρουσιάζουν ενδιαφέρον για αξιοποίηση. Σχέσεις μεταξύ των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του κάθε ξύλου και της καταλληλότητάς του για συγκεκριμένες χρήσεις.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Πολυμεσικό υλικό
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Χρήση πολυμεσικών εφαρμογών στην αίθουσα διδασκαλίας αλλά και κατά τις εργαστηριακές ασκήσεις. Ηλεκτρονική επικοινωνία με τους φοιτητές. Αξιολόγηση των φοιτητών με εξ'αποστάσεως κουίζ.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις361,2
Εργαστηριακή Άσκηση240,8
Πρακτική (Τοποθέτηση)150,5
Συγγραφή εργασίας / εργασιών150,5
Σύνολο903
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Δίνονται οι επιλογές: α) προφορική εξέταση ή γραπτή εξέταση με ερωτήσεις ανάπτυξης (70%) και β) μίνι ερευνητική εργασία με συλλογή δεδομένων (και παρουσίαση) 70% Το υπόλοιπο 30% του βαθμού προκύπτει από την επίδοση στις εργαστηριακές ασκήσεις.
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Βουλγαρίδης Ηλίας 2008. Ευρωπαϊκά και Τροπικά Ξύλα με εμπορική σημασία: Δομή, Ιδιότητες και Χρήσεις. Τμήμα Εκδόσεων ΑΠΘ, Θεσσαλονίκη.
Τελευταία Επικαιροποίηση
25-10-2020