Νέα Εβραϊκή γλώσσα- (Α1).1

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΝέα Εβραϊκή γλώσσα- (Α1).1 / Modern Hebrew (A1).1
Κωδικός7777
ΣχολήΘεολογική
ΤμήμαΘεολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΧρυσούλα Παπαδοπούλου
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600013633

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Θεολογίας (2013 έως σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 9
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚορμόςΕπιλογήςΧειμερινή-3

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΝέα Εβραϊκή γλώσσα- (Α1).1
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία2
Class ID
600151230
Κατηγορία Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Άλλη / Άλλες (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Κύριος στόχος του μαθήματος είναι η εξοικείωση των φοιτητών με το χειρόγραφο εβραϊκό σύστημα γραφής (ημιεπισεσυρμένη). Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα μπορούν να παρουσιάζουν τον εαυτό τους και άλλους καθώς και να δομούν απλές μη-ρηματικές και ρηματικές προτάσεις σε παροντικό χρόνο.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
Περιεχόμενο Μαθήματος
Κύριος στόχος του μαθήματος είναι η εξοικείωση των φοιτητών με το χειρόγραφο εβραϊκό σύστημα γραφής (ημιεπισεσυρμένη). Αναλυτικότερα: α) Γίνεται μία εκτενής εισαγωγή στις σημιτικές γλώσσες καθώς και μία διαχρονική και συγχρονική παρουσίαση της εβραϊκής γλώσσας. β) Εξετάζονται λεπτομερώς οι μορφο-συντακτικές ιδιαιτερότητες της σύγχρονης εβραϊκής γλώσσας σε μία συγκριτική / αντιπαραθετική προσέγγιση με τις ινδοευρωπαϊκές γλώσσες και δη και με την νέα ελληνική. γ) Κατά το πρώτο εξάμηνο σπουδών οι φοιτητές κατακτούν το χειρόγραφο αλφάβητο. δ) Γίνεται αναφορά στους αριθμούς, τα γένη, τις καταστάσεις του ονόματος και τη σειρά των όρων και οι φοιτητές ξεκινούν να δομούν ήδη από το πρώτο μάθημα απλές προτάσεις. ε) Παρουσιάζεται το ρηματικό σύστημα της σύγχρονης εβραϊκής γλώσσας (συζυγίες, υποκατηγορίες, γραμματικοί χρόνοι κ.τ.λ.) και η διδασκαλία επικεντρώνεται στον παροντικό χρόνο. στ) Επίσης, μελετώνται τα απόλυτα και τακτικά αριθμητικά επίθετα (1-10) και στα δύο γραμματικά γένη.
Λέξεις Κλειδιά
σημιτικές γλώσσες, νέα εβραϊκά, ημι-επισεσυρμένη, μη-ρηματικές προτάσεις, ρηματικό σύστημα, απόλυτα και τακτικά αριθμητικά
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Ήχος
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις502
Συγγραφή εργασίας / εργασιών50,2
Εξετάσεις200,8
Σύνολο753
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Δόικος, Δ. - Κωνσταντίνου, Μ. (2008). Γλωσσική ανάλυση της Πεντατεύχου. Θεσσαλονίκη: Επίκεντρο, Θεσσαλονίκη
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Coffin, E. - Bolozky, S. (2005). A Reference Grammar of Modern Hebrew. Cambridge University Press. Glinert, L. (1989). Modern Hebrew: An Essential Grammar. Cambridge University Press
Τελευταία Επικαιροποίηση
17-09-2019