Νέα Εβραϊκή Γλώσσα-(Α2)

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΝέα Εβραϊκή Γλώσσα-(Α2) / Modern Hebrew (A2)
Κωδικός7779
ΣχολήΘεολογική
ΤμήμαΘεολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΧρυσούλα Παπαδοπούλου
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600014041

Πρόγραμμα Σπουδών: Αναμορφωμένο ΠΠΣ Τμήματος Θεολογίας (2020)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογήςΧειμερινή-3

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Θεολογίας (2013 έως σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 2
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚορμόςΕπιλογήςΧειμερινή-3

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΝέα Εβραϊκή Γλώσσα-(Α2)
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600151231
Τύπος Μαθήματος
  • Υποβάθρου
Κατηγορία Μαθήματος
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
  • Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία)
  • Αγγλικά (Διδασκαλία)
  • Γαλλικά (Διδασκαλία)
  • Άλλη / Άλλες (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές είναι σε θέση να παράγουν γραπτά κείμενα (κυρίως περιγραφικά κείμενα και μικρές αγγελίες). Σε ό,τι αφορά την παραγωγή προφορικού λόγου θα πρέπει να είναι σε θέση να ανταποκρίνονται σε διάφορες περιστάσεις επικοινωνίας (π.χ. «Πρώτη μέρα στο πανεπιστήμιο», «Ενοικίαση διαμερίσματος», «Στο ταχυδρομείο» κ.τ.λ.).
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στο πλαίσιο του μαθήματος Νέα Εβραϊκή Γλώσσα Α.2 παρουσιάζονται τα εξής μορφο-συντακτικά φαινόμενα: α) Οι σύνθετες ρηματικές προτάσεις και ο μεταφερόμενος / πλάγιος λόγος. β) Η δήλωση της ύπαρξης και της κτήσης. γ) Ο παρελθοντικός χρόνος στις πέντε χρηστικές συζυγίες της εβραϊκής γλώσσας και στις κυριότερες υποκατηγορίες αυτών. δ) Τα απόλυτα αριθμητικά επίθετα (100-1000) και οι αριθμητικές πράξεις. ε) Τα σύνθετα ουσιαστικά (סמיכויות) και οι καταστάσεις του ονόματος (status absolutus, status constructus). Οι φοιτητές είναι πλέον σε θέση να παράγουν γραπτά κείμενα (κυρίως περιγραφικά κείμενα και μικρές αγγελίες). Επικεντρωνόμαστε επίσης στην παραγωγή προφορικού λόγου σε διάφορες περιστάσεις επικοινωνίας (π.χ. «Πρώτη μέρα στο πανεπιστήμιο», «Ενοικίαση διαμερίσματος», «Στο ταχυδρομείο» κ.τ.λ.).
Λέξεις Κλειδιά
μεταφερόμενος λόγος, ύπαρξη, κτήση, παρελθοντικός χρόνος, απόλυτα αριθμητικά, αριθμητικές πράξεις, σύνθετα ουσιαστικά, καταστάσεις του ονόματος
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Ήχος
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Χρήση Power Point, χρήση πλατφόρμας εξ αποστάσεως μαθημάτων (Skype for Business, Zoom κ.ά.) και επικοινωνία με τους φοιτητές είτε με ηλεκτρονική αλληλογραφία είτε μέσω της πλατφόρμας ΖΟΟΜ.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις502
Συγγραφή εργασίας / εργασιών200,8
Εξετάσεις50,2
Σύνολο753
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Συνδυασμός συνεχόμενης αξιολόγησης κατά τη διάρκεια του εξαμήνου μέσω ανάθεσης μικρών γραπτών εργασιών ή/και προφορικών παρουσιάσεων και της τελικής γραπτής εξέτασης. Δίνεται η δυνατότητα ατομικής προφορικής εξέτασης σε εξαιρετικές περιπτώσεις (φοιτητές με πιστοποιημένη δυσλεξία ή άλλες μαθησιακές δυσκολίες, αλλοδαποί φοιτητές, φοιτητές Erasmus κ.ά).
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Δόικος, Δ. - Κωνσταντίνου, Μ. (2008). Γλωσσική ανάλυση της Πεντατεύχου. Θεσσαλονίκη: Επίκεντρο
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Coffin, E. - Bolozky, S. (2005). A Reference Grammar of Modern Hebrew. Cambridge University Press. Glinert, L. (1989). Modern Hebrew: An Essential Grammar. Cambridge University Press
Τελευταία Επικαιροποίηση
11-05-2020