Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
οι φοιτητές με το πέρας των μαθημάτων θα είναι σε θέση:
α) να κατονομάζουν τους βασικότερους ιστορικούς σταθμούς της λατρευτικής αγωγής στην ορθόδοξη εκκλησία,
β) να σχεδιάζουν και να προετοιμάζουν τον εκκλησιασμό των μαθητών,
γ) να αναπτύσσουν διδκατικές δράσεις προσέγγισης του μυστηρίου της Θείας Ευχαριστίας, της Βάπτισης και του Γάμου στις κατηχητικές συνάξεις
Περιεχόμενο Μαθήματος
Κάθε κατηχητική και χριστιανοπαιδαγωγική λειτουργία, η οποία στοχεύει στην κάλυψη αναγκών των μελών της εκκλησιαστικής κοινότητας, σχετίζεται με τη λατρευτική αγωγή των παιδιών και των εφήβων. Κατά τη διαπραγμάτευση της εν λόγω αγωγής αναφερόμαστε στη θέση των παιδιών και των εφήβων στη λατρευτική ζωή της Εκκλησίας, όπως αυτή καταγράφεται από την ιστορία της, στη θεολογική και χριστιανοπαιδαγωγική θεώρησή της, στο ρόλο της ενορίας, της οικογένειας και του σχολείου, στην πραγμάτωση της λατρευτικής αγωγής και,τέλος, στα προβλήματα και τις δυνατότητες υλοποίησής της.
Λέξεις Κλειδιά
ενορία, λατερυτική αγωγή, παιδί, έφηβος