Κοράνιο και Ερμηνείες IΙ (Κλασσικά Tafsir)

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΚοράνιο και Ερμηνείες IΙ (Κλασσικά Tafsir) / Qur’an and Commentaries II (Classical Tafsir)
ΚωδικόςΥ202
ΣχολήΘεολογική
ΤμήμαΘεολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΜαρίνα άννα Πυροβολάκη
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600012628

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμ. Θεολογίας - Εισαγωγική Κατεύθυνση Μουσουλμανικών Σπουδών (ΕΚΜΣ 2016-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 72
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΥποχρεωτικό215

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΚοράνιο και Ερμηνείες IΙ (Κλασσικά Tafsir)
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600151368
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • Υ102 Κοράνιο και Ερμηνείες I (Κλασσικά Tafsir)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Να διακρίνει το Κορανικό κείμενο και να γνωρίζει τις κλασικές σχολές και συλλογές ερμηνείας που αναπτύχθηκαν στις διάφορες φάσεις της μουσουλμανικής ιστορίας. Να είναι ενήμερος για τα ερμηνευτικά ζητήματα που προκύπτουν από την κατά γράμμα ή αλληγορική προσέγγιση του Κειμένου.
Γενικές Ικανότητες
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα επικεντρώνεται στην κειμενική μορφή του Κορανίου όσο και στις κλασικές σχολές ερμηνείας που αναπτύχθηκαν στις διάφορες φάσεις της μουσουλμανικής ιστορίας. Το μάθημα αναφέρεται επίσης στην εκμάθηση και ακαδημαϊκή προσέγγιση και ανάλυση του Κορανικού κειμένου, στη θεολογική του κατανόηση και τους τρόπους ερμηνείας του, καθώς και στα ερμηνευτικά ζητήματα που προκύπτουν στο πέρασμα της μουσουλμανικής ιστορίας και των διαφόρων προσεγγίσεων τους από τις μουσουλμανικές σχολές (μαδδχάμπ). Αποτελεί συνέχεια της ύλης του 1ου εξαμήνου.
Λέξεις Κλειδιά
Κοράνιο, ερμηνείες, μουσουλμανικές σχολές
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • διαδίκτυο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις652,6
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων401,6
Συγγραφή εργασίας / εργασιών180,7
Εξετάσεις20,1
Σύνολο1255
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Οι εξετάσεις είναι γραπτές ή προφορικές ή σε μορφή εργασιών. Ο βαθμός συμμετοχής των φοιτητών στην τάξη συνυπολογίζεται στην τελική αξιολόγησή τους.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Πανεπιστημιακές σημειώσεις
Τελευταία Επικαιροποίηση
27-09-2018