Μουσουλμανική Παράδοση ΙΙΙ (Sunna)

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΜουσουλμανική Παράδοση ΙΙΙ (Sunna) / Muslim Tradition III (Sunna)
ΚωδικόςΥ402
ΣχολήΘεολογική
ΤμήμαΘεολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΝίκη Παπαγεωργίου
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600012644

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμ. Θεολογίας - Εισαγωγική Κατεύθυνση Μουσουλμανικών Σπουδών (ΕΚΜΣ 2016-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 61
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΥποχρεωτικό425

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΜουσουλμανική Παράδοση ΙΙΙ (Sunna)
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600151374
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι φοιτητές που ολοκλήρωσαν επιτυχώς το μάθημα είναι σε θέση να εξοικειωθούν με την ακαδημαϊκή μελέτη των πρωταρχικών πηγών του Ισλάμ, το θεωρητικό τους υπόβαθρο και τον επιστημονικό τρόπο προσέγγισής τους. Να μάθουν τις σιιτικές καθώς και άλλες συλλογές (ιμπνατικές) των Αχάντιθ.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Κατανόηση της ιστορικής και ερμηνευτικής εξέλιξης των κύριων ισλαμικών πηγών, του Κορανίου και της μουσουλμανικής Παράδοσης (Σούννα), της αναγωγής και σύνδεσής τους με την πίστη και ορθοπραξία στο Ισλάμ. Οι φοιτητές θα αρχίσουν να διδάσκονται το μεγάλο σώμα των Χαντίθ που συμπεριλαμβάνονται στα έργα (Σαχίχ) των σπουδαίων μουσουλμάνων συλλογέων και να πληροφορούνται για τα ζητήματα της κανονικότητάς τους ή μη.
Λέξεις Κλειδιά
ισλαμ, Κοράνιο, Σουννα, Παράδοση
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Χρήση Power Points κατά τη διάρκεια των μαθημάτων. Συνεργασία με φοιτητές μέσω E-Mails.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις652,6
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων401,6
Συγγραφή εργασίας / εργασιών180,7
Εξετάσεις20,1
Σύνολο1255
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Εξετάσεις (γραπτές-προφορικές), ή σε μορφή εργασιών. Ο βαθμός συμμετοχής των φοιτητών κατά τη διάρκεια του εξαμήνου συνυπολογίζεται στην τελική τους βαθμολογία.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Πανεπιστημιακές σημειώσεις
Τελευταία Επικαιροποίηση
24-09-2018