ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ / PEDAGOGICAL GAMES
Κωδικός034
ΣχολήΕπιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
ΤμήμαΕπιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, με έδρα τη Θεσσαλονίκη
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΔημήτριος Χατζόπουλος
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID400000222

Πρόγραμμα Σπουδών: Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών ΤΕΦΑΑ 2024-25

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΜαθήματα Εφαρμογής Ελεύθερης ΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-2

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία2
Class ID
600152179
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Υποβάθρου
  • Γενικών Γνώσεων
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Ο σκοπός του μαθήματος είναι να αποκτήσουν οι φοιτητές/τριες το απαραίτητο θεωρητικό υπόβαθρο και πρακτικές εμπειρίες για την αποτελεσματική διδασκαλία των παιδαγωγικών παιχνιδιών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, σε κατασκηνώσεις και χώρους αναψυχής.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
1. Εισαγωγή στα παιδαγωγικά παιχνίδια. Σκοποί και στόχοι του μαθήματος. 2. Η διδασκαλία των παιδαγωγικών κινητικών παιχνιδιών 3. Κινητικά παιχνίδια με διάφορες δυνατότητες μετακινήσεων 4. Κινητικά παιχνίδια γενικής επιδεξιότητας (ισορροπία, ταχύτητα αντίδρασης κ.λπ.) 5. Κινητικά παιχνίδια καλλιέργειας ρυθμού 6. Κινητικά παιχνίδια για ανάπτυξη χειριστικών δεξιοτήτων 7. Κινητικά παιχνίδια για συνεργασία 8. Παραδοσιακά παιχνίδια 9. Παιχνίδια για βελτίωση της δύναμης 10. Παιχνίδια για βελτίωση της αντοχής 11. Παιχνίδια για ανάπτυξη της ευλυγισίας 12. Οδηγίες για την εκπόνηση γραπτής εργασίας και για τις εξετάσεις στο μάθημα 13. Ανακεφαλαίωση
Λέξεις Κλειδιά
Παιχνίδια, παραδοσιακά παιχνίδια, παιχνίδια αντοχής, παιχνίδια ευλυγισίας
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Εργαστηριακή Άσκηση26
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων12
Συγγραφή εργασίας / εργασιών10
Εξετάσεις2
Σύνολο50
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Συμμετοχή-παρουσίαση εργασιών 30% Προφορική εξέταση 30% Γραπτή εργασία 40%
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Ανασταστιάδης, Α.(2009) Κινητικά-παιδαγωγικά παιχνίδια. Θεσ/νικη: Αριστοτέλειο παν/μιο.
Τελευταία Επικαιροποίηση
29-06-2017