ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΣΕ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΜΟΝΤΕΛΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΣΕ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ / INTERVENTION MODELS IN MULTICULTURAL ENVIRONMENT
ΚωδικόςΓΚΒ.020
Διατμηματικό ΠρόγραμμαΔΠΜΣ Ψυχοπαιδαγωγική της Ένταξης <<Ένα Σχολείο για Όλους>> (2017-σήμερα)
Συνεργαζόμενα ΤμήματαΕπιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΚωνσταντίνος Τσιούμης
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID80002941

Πρόγραμμα Σπουδών: ΔΠΜΣ Ψυχοπαιδαγωγική της Ένταξης <<Ένα Σχολείο για Όλους>> (2017-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΣΥΝΙΣΤΩΣΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑΣΥποχρεωτικό Κατεύθυνσης327

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΜΟΝΤΕΛΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΣΕ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Class ID
600152333
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με το συγκεκριμένο μάθημα εποιδιώκεται να μεταδοθούν γνώσεις που αφορούν τα μοντέλα διδασκαλίας και ψυχχοκοινωνικής στήριξης των μαθητών με πολιτισμικές διαφορές, να τους εξοικειώσει με τεχνικές σχεδιασμού παρεμβάσεων σε πολυπολιτισμικές τάξεις και να τους ευαισθητοποιήσει αναπτύσσοντας στάσεις και συμπεριφορές οι οποίες θα βοηθήσουν το ρόλο τους ως επαγγελματίες σε εκπαιδευτικό περιβάλλον.Έτσι στόχος είναι : -Να αποκτήσουν γνώσεις για τις παραδοχές που στηρίζουν τα μοντέλα παρέμβασης σε πολυπολιτισμικές τάξεις. -Να αποκτήσουν δεξιότητες σχεδιασμού μοντέλων στήριξης μαθητών σε πολυπολιτισμικές τάξεις. -Να αναπτύξουν κριτική σκέψη και κατανόηση των μοντέλων -Να σχεδιάσουν ένα μοντέλο διαπολιτισμικής διδασκαλίας.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
ΔιαλέξειςE
Σεμινάρια
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων
Σύνολο
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Η αξιολόγηση πραγματοποιείαται με συνθετική εργασία, η οποία επικεντρώνεται , κατά κύριο λόγο στην εκπόνηση , υλοποίηση και αξιολόγηση σχεδίων διδασκαλίας μέσα σε μια πολυπολιτισμική τάξη. Δίνεται έμφαση στο σύστημα διαρκούς ελέγχου.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
Χειμερινή περίοδος 2011