ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ Α/ΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ Α/ΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ / Didactics of PE in Primary Education
Κωδικός536
ΣχολήΕπιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
ΤμήμαΕπιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, με έδρα τη Θεσσαλονίκη
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΔημήτριος Χατζόπουλος
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600003156

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ Α/ΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600152402
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Σκοπός του μαθήματος είναι η εμβάθυνση στις έννοιες της Διδακτικής της Φ.Α. στην Αθμια εκπαίδευση Μαθησιακοί στόχοι του μαθήματος: Με την επιτυχή ολοκλήρωση της φοίτησης στο συγκεκριμένο μάθημα, οι φοιτητές/τριες θα είναι ικανοί να: -Γνωρίζουν το θεωρητικό υπόβαθρο για μια αποτελεσματική διδασκαλία στη Φ.Α. της Α/θμιας εκπαίδευσης. -Να κατανοούν τις θεωρίες για τη διαχείριση της τάξης και τη διδασκαλία. -Να συνθέτουν τις γνώσεις που έχουν αποκτήσει για την επίτευξη των στόχων της Φ.Α. - -Να αξιολογούν τους μαθητές, το εκπαιδευτικό έργο και τις αντίστοιχες επιστημονικές εργασίες.
Γενικές Ικανότητες
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
1. Οργάνωση μαθήματος 2. Αποτελεσματική διδασκαλία 3. Σχεδιασμός μαθήματος Φυσικής Αγωγής 4. Προσωπικότητα εκπαιδευτικού 5. Πρόληψη και αντιμετώπιση ανεπιθύμητης συμπεριφοράς Ι (μπιχεβιοριστικά μοντέλα) 6. Πρόληψη και αντιμετώπιση ανεπιθύμητης συμπεριφοράς ΙΙ (μοντέλα αυτορρύθμισης) 7. Μέθοδοι διδασκαλίας Φυσικής Αγωγής 8. Διδασκαλία αθλοπαιδιών 9. Βασικές γνώσεις ψυχολογίας της εκπαίδευσης 10. Η γλώσσα σώματος του εκπαιδευτικού 11. Θέματα αξιολόγησης 12. Παρουσίαση άρθρων 13. Ανακεφαλαίωση - εξετάσεις
Λέξεις Κλειδιά
μέθοδοι διδασκαλίας, διαχείριση τάξης, αξιολόγηση
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις100
Συγγραφή εργασίας / εργασιών14
Εξετάσεις75
Σύνολο189
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Γραπτή εξέταση (70%) Προφορική παρουσίαση εργασίας (30%)
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εξέταση με Επίλυση Προβλημάτων (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Χατζόπουλος, Δ. (2012). Διδακτική Φυσικής Αγωγής. Θεσ/νικη: ΠΑΜΑΚ Gallahue, D. (2002). Αναπτυξιακή Φυσική Αγωγή για τα σημερινά παιδιά. Μετάφραση Χ. Ευαγγελινού, Παππά, Α.Θεσ/νικη: Universtity studio press.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Επίκαιρα επιστημονικά άρθρα από έγκυρα επιστημονικά περιοδικά
Τελευταία Επικαιροποίηση
29-02-2016