ΑΡΧΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ Η/Υ-INTERNET

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΑΡΧΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ Η/Υ-INTERNET / COMPUTING-INTERNET
ΚωδικόςΝΠ-04
ΣχολήΕπιστημών Υγείας
ΤμήμαΦαρμακευτικής
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID180000237

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΑΡΧΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ Η/Υ-INTERNET
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία2
Class ID
600153076
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
• Εκμάθηση των βασικών δομών και λειτουργίας των Η/Υ. • Εκμάθηση εφαρμογών Η/Υ που σχετίζονται με τη γραφή κειμένου, φύλλων υπολογισμού, παρουσίασης διαλέξεων. • Εκμάθηση εφαρμογών Η/Υ που σχετίζονται με το σχεδιασμό χημικών και βιοχημικών δομών. • Εκμάθηση του διαδικτύου.
Γενικές Ικανότητες
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Δομή και λειτουργία Η/Υ. Υλικό και Λογισμικό. Άλγεβρα Boole και Ψηφιακά Ηλεκτρονικά. Εφαρμογές Η/Υ για τη γραφή κειμένου, υπολογιστικών φύλλων, παρουσίαση διαλέξεων και το σχεδιασμό χημικών και βιοχημικών δομών. Χρήση του Διαδικτύου.
Λέξεις Κλειδιά
Δομή Η/Υ, εφαρμογές Η/Υ, Διαδίκτυο
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιντεοδιαλέξεις
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Βασική επιδίωξη του μαθήματος είναι η ομογενοποίηση των γνώσεων των νεοεισελθόντων φοιτητών όσον αφορά τη χρήση υπολογιστικών συστημάτων και τη διαχείριση της πληροφορίας με μεθόδους και συστήματα της Επιστήμης των Υπολογιστών.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις200,7
Σεμινάρια120,4
Εργαστηριακή Άσκηση40,1
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων180,6
Πρακτική (Τοποθέτηση)40,1
Συγγραφή εργασίας / εργασιών40,1
Εξετάσεις50,2
Ηλεκτρονικά Τεστ80,3
Σύνολο752,5
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Το μάθημα εφαρμόζει υβριδικό μοντέλο μάθησης σε ποσοστό 70% - 30%. Το 70% της ύλης παρουσιάζεται με τη μορφή κλασικής διδασκαλίας στο εργαστήριο. Από τους παρακολουθούντες απαιτείται η παρουσίαση βιβλιογραφικών εργασιών (1 τουλάχιστον) και ενός προγραμματιστικού τύπου project. Το 30% της διδασκαλίας γίνεται με ηλεκτρονικά μέσα υποβοήθησης και περιλαμβάνει: - Ηλεκτρονικά τεστ (2 τουλάχιστον) μέσω του VLE του ΑΠΘ (Moodle στο τρέχον έτος) - Ηλεκτρονική Υποβολή ασκήσεων και μετρήσεων - Συμμετοχή σε forum και wiki του μαθήματος που εδράζονται σε υπηρεσίες του ΑΠΘ και του Διαδικτύου.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εξέταση με Επίλυση Προβλημάτων (Συμπερασματική)
  • Άλλη / Άλλες (Διαμορφωτική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
03-12-2019