Διαχείριση προγραμμάτων άσκησης

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΔιαχείριση προγραμμάτων άσκησης / Exercise Program Managment
ΚωδικόςΓΚ4400
ΣχολήΕπιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
ΤμήμαΕπιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, με έδρα τις Σέρρες
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΝικόλαος Θεοδωράκης
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID260000606

Πρόγραμμα Σπουδών: Μερικής Φοίτησης ΠΠΣ Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Σερρών (2014)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΘεωρητική ΕπιλογήΧειμερινό/Εαρινό-3

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Σερρών (2014)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 19
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΘεωρητική ΕπιλογήΧειμερινό/Εαρινό-3

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΔιαχείριση προγραμμάτων άσκησης
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία2
Class ID
600154022
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
  • Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές/τρις θα μπορούν να: 1). Κατανοήσουν την πολυπλοκότητα και τη δομή της ελληνικής και διεθνούς αγοράς άσκησης και αναψυχής 2). Αναγνωρίσουν τα στοιχεία που συνθέτουν την έννοιας της ποιότητας υπηρεσιών στο χώρο αυτό. 3). Εφαρμόσουν τεχνικές και προγράμματα προσέλκυσης και διατήρησης στα προγράμματα άσκησης και αναψυχής. 4). Αναπτύσσουν ένα ολοκληρωμένο σχέδιο αθλητικού μάρκετινγκ. 5). Δουλεύουν σε ομάδες με στόχο την προετοιμασία εργασίας αθλητικού μάρκετινγκ
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Ομαδική εργασία
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
Περιεχόμενο Μαθήματος
Ο σκοπός του μαθήματος είναι να παρουσιάσει θεωρητικά θέματα που αφορούν στη διαχείριση των προγραμμάτων άσκησης, να αναλύσει την αγορά της άσκησης, αλλά και να παρουσιάσει τη συμβολή της άσκησης στην ποιότητα ζωής του σύγχρονου ατόμου. Θα διδαχθούν, επίσης, οι βασικές αρχές οργάνωσης και διοίκησης των προγραμμάτων άσκησης που υλοποιούνται σε κλειστούς και σε ανοικτούς, αλλά και θεωρία και πρακτικές μάρκετινγκ που στοχεύουν στην προσέλκυση και διατήρησης πελατών στα προγράμματα. Τέλος, ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην κατανόηση της συμπεριφοράς των πελατών και στη μελέτη της συνολικής εμπειρίας των συμμετεχόντων στα προγράμματα άσκησης.
Λέξεις Κλειδιά
διοίκηση αθλητισμού, διαχείριση προγραμμάτων άσκησης, αθλητικό μάρκετινγκ, ποιότητα υπηρεσιών,
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • άρθρα από επιστημονικά περιοδικά
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Όλο το υλικό του μαθήματος (διαλέξεις, ασκήσεις, εξετάσεις) είναι αναρτημένο στο moodle. Η επικοινωνία με τους φοιτητές/τριες γίνεται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και του μαθήματος στο moodle με προσωπικά μηνύματα και ανακοινώσεις στον ηλεκτρονικό πίνακα ανακοινώσεων. Στο τέλος κάθε εβδομαδιαίας ενότητας υπάρχει ειδική φόρμα επικοινωνίας των φοιτητών/τριών με τον διδάσκοντα για τις περιπτώσεις εκείνες που το περιεχόμενο των διαλέξεων δεν είναι κατανοητό.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις35
Εκπόνηση μελέτης (project)20
Συγγραφή εργασίας / εργασιών13
Εξετάσεις10
Σύνολο78
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Τρόποι Αξιολόγησης: α. Τελική εξέταση 50% β. Ομαδική Εργασία 30% γ. Παρουσίαση Ομαδικής Εργασίας 20% α. Τελική Εξέταση Η τελική εξέταση πραγματοποιείται στη νησίδα ηλεκτρονικών υπολογιστών και περιλαμβάνει ερωτήσεις, σωστό / λάθος, αντιστοιχίες, πολλαπλής επιλογής αλλά και περιγραφικές, όπου απαιτείται όχι μόνον η γνώση της ύλης του μαθήματος, αλλά και η κριτική θεώρηση και σκέψη έτσι ώστε να διαπιστωθεί η ικανότητα του φοιτητή/τριας να εφαρμόζει ότι μαθαίνει. β. Ομαδική Εργασία Οι φοιτητές/τριες δημιουργούν ομάδες των δύο/τριών ατόμων. Θα δοθεί συγκεκριμένο θέμα από τον διδάσκοντα του μαθήματος σε συνεργασία με την κάθε μια. Οι φοιτητές/τριες θα πρέπει να καταθέσουν την εργασίας τους πριν την ημέρα των εξετάσεων. Το θέμα της εργασίας και η κατάθεσή της θα γίνει μόνο μεσω του ηλεκτρονικού μαθήματος. γ. Παρουσίαση Ομαδικής Εργασίας Η εργασία που αναφέρθηκε παραπάνω θα πρέπει και να παρουσιασθεί στην τελευταία διάλεξη (εβδομάδα) του μαθήματος από όλη την ομάδα. Το αρχείο παρουσίασης θα πρέπει να ανέβει από όλα τα μέλη της ομάδας στο ηλεκτρονικό μάθημα ως την τελευταία διάλεξη του μαθήματος.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Διδακτικές σημειώσεις δίδονται από τον διδάσκοντα Καθηγητή.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Instructor's notes are provided to students.
Τελευταία Επικαιροποίηση
14-01-2021