ΙΤΑΛΙΚΑ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΙΤΑΛΙΚΑ / ITALIAN LANGUAGE II
Κωδικός2ΞΓ1
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΚινηματογράφου
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID280005917

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήμα Κινηματογράφου (2009-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 15
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚορμόςΥποχρεωτικό212

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΙΤΑΛΙΚΑ
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία2
Class ID
600154861
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ιταλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα μπορούν να: 1. κατανοήσουν προφορικό λόγο 2. να αναγνωρίσουν γνωστές λέξεις και πολύ στοιχειώδεις φράσεις που αφορούν τον εαυτό του, την οικογένεια του και το άμεσο συγκεκριμένο περιβάλλον, όταν οι άνθρωποι μιλούν αργά και καθαρά. 2. κατανοήσουν γραπτό λόγο 3. κατανοήσουν γνωστά ονόματα, λέξεις και πολύ απλές προτάσεις, π.χ. σε ανακοινώσεις και αφίσες ή σε καταλόγους. 4. συνδιαλλαγούν με απλό τρόπο υπό την προϋπόθεση ότι ο άλλος είναι προετοιμασμένος να επαναλάβει ή να επαναδιατυπώσει τα λεγόμενά του με μικρότερη ταχύτητα ομιλίας και να τον βοηθήσει να διατυπώσει αυτό που προσπαθεί να πει 5. κάνουν ερωτήσεις και να δώσουν απαντήσεις πάνω σε πολύ γνωστά τους και οικεία θέματα. 6. χρησιμοποιήσουν απλές φράσεις και προτάσεις για να περιγράψουν πού μένουν και τους ανθρώπους που γνωρίζουν. 7. γράψουν μια σύντομη, απλή κάρτα/μήνυμα 8. συμπληρώσουν τα προσωπικά τους στοιχεία σε διάφορα έντυπα.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
Περιεχόμενο Μαθήματος
Σε αυτό το μάθημα συνεχίζεται και ολοκληρώνεται η διδασκαλία της ιταλικής γλώσσας σε επίπεδο Α1+ σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου Αναφοράς. Η διδασκαλία της ιταλικής και αυτό το εξάμηνο γίνεται μια φορά την εβδομάδα για 3 συνεχόμενες διδακτικές ώρες και σε συνδιδασκαλία με άλλα τμήματα/σχολές. Ο φοιτητής μπορεί να κατανοήσει προτάσεις και εκφράσεις που χρησιμοποιούνται συχνά και που σχετίζονται με περιοχές που είναι άμεσα συναφείς (π.χ. πολύ βασικές ατομικές και οικογενειακές πληροφορίες, αγορές, οδηγίες κατεύθυνσης, κλπ). Να αναφέρει τις προτιμήσεις και τις αντιπάθειές του, να πει πώς είναι οι άλλοι άνθρωποι, να εκμαιεύσει/ να κατανοήσει παρόμοιες πληροφορίες από άλλους. Πιο ειδικά οι φοιτητές ασχολούνται με τα παρακάτω γραμματικά φαινόμενα (riflessione grammaticale): Presente indicativo dei verbi irregolari: volere, potere, dovere, bere, sapere, dire, venire, uscire. Struttura sintattica: potere, volere, dovere + infinito. Struttura sintattica: mi piace/non mi piace, preferisco, amo + infinito. Forme interrogative: come?, che cosa?, che?, qual? quanti/e?, chi?, perchè? Sostantivi irregolari al plurale: uomo, uovo, ecc Sostantivi invariabili. Gli indefiniti: niente, nessuno, qualche, alcuni/e. Le forme del verbo essere: c’è, ci sono. Pronomi e aggettivi dimostrativi: questo, quello. Pronomi e aggettivi possessivi. Aggettivi possessivi con i nomi di parentela. Avverbi e locuzioni avverbiali di luogo: a sinistra, a destra, di fronte, in fondo, vicino, lontano, lì, là, quì, quà. Preposizioni semplici e articolate. Pronomi relativi: che, quale, chi. Και με τις παρακάτω γλωσσικές πράξεις (atti linguistici): Chiedere e dare informazioni relativamente a: Amico/a intimo/a (aspetto fisico, carattere), Cibi e bevande preferite, Colori preferiti, Mezzi di trasporto preferiti, Indicazioni di percorso, Hobby=passatempi, interessi, Abitazione, Famiglia, Tempo/meteo, Abbigliamento, Colore preferito, Τempo libero. Iniziare, finire una lettera, un’email formale e informale. Scrivere brevi messaggi/lettere/email/appunti.
Λέξεις Κλειδιά
Common European Framework A1
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Πολυμεσικό υλικό
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Χρήση υπολογιστή και προτζέκτορα στην αίθουσα διδασκαλίας. facebook, email: για την επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις602
Σύνολο602
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Η αξιολόγηση είναι αξιολόγηση της επίτευξης συγκεκριμένων στόχων – αξιολόγηση των όσων έχουν διδαχτεί. Γίνεται με γραπτές εξετάσεις στο τέλος του εξάμηνου και κάθε γραπτή εξέταση διαρκεί 1 ώρα. Υπάρχουν αντίγραφα όλων των παλαιότερων θεμάτων εξετάσεων στο αρχείο της διδάσκουσας γραφείο 410 ν.κτίριο Φιλοσοφικής.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Προτεινόμενη βιβλιογραφία 1. ALLEGRO VOL.1, EDIZIONI EDILINGUA, Atene 2003. 2. ITALIANAMENTE VOL.1, EDIZIONI ZHTH, Salonicco 1996. 3. PROGETTO ITALIANO VOL.1, EDIZIONI EDILINGUA, Atene 2006. 4. QUI ITALIA VOL.1, EDIZIONI LE MONNIER, Firenze 2002.
Τελευταία Επικαιροποίηση
14-06-2020