ΘΕΩΡΙΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ VII

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΘΕΩΡΙΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ VII / FILM THEORY VII
Κωδικός8ΘΚ3
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΚινηματογράφου
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΧριστίνα Αδάμου
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID280010702

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήμα Κινηματογράφου (2009-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 49
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚορμόςΕπιλογής Υποχρεωτικό846

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΘΕΩΡΙΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ VII
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία4
Class ID
600154902
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα: 1. μπορούν να κάνουν ανάλυση και κριτική των θεωριών διασκευής. 2. μπορούν να θέτουν θεωρητικά ερωτήματα και θα τα απαντούν στην καλλιτεχνική πράξη. 3. μπορούν να συμμετάσχουν σε ομαδική δημιουργία (κινηματογραφικό συνεργείο πολλών ατόμων)
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Ομαδική εργασία
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Μελέτη των θεωριών διασκευής θεατρικών έργων για τον κινηματογράφο. Μεταφορά ενός θεατρικού έργου στον κινηματογράφο από τις/τους φοιτήτριες/-ητές. Η ύλη, το έργο και ο τρόπος διαχείρισης επιλέγονται από την ομάδα του μαθήματος (διδάσκουσες και φοιτητές/φοιτήτριες). Η παρουσίαση των άρθρων γίνεται από τους/τις φοιτητές/-ήτριες με την επίβλεψη και την υποστήριξη των διδασκουσών.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις602
Σεμινάρια602
Εργαστηριακή Άσκηση301
Σύνολο1505
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
50% καλλιτεχνική έρευνα με ταινία μικρού μήκους έως 5 λ. και 50 % διάλεξη σε θεωρητικά ερωτήματα που τους απασχόλησαν κατά το γύρισμα
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Εργαστηριακή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Καλλιτεχνική Ερμηνεία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Βιβλίο [21768]: Μεταποικιακή θεωρία, Young Robert J. C. Βιβλίο [39507]: Η μεταμοντέρνα κατάσταση (δεμ.), Ζαν Φρανσουά Λυοτάρ Βιβλίο [10377]: Το Μεταμοντέρνο, Φρέντρικ Τζαίημσον
Τελευταία Επικαιροποίηση
14-06-2020