Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα:
1.γνωρίζουν τους τρόπους με τους οποίους προωθείται και διανέμεται το κινηματογραφικό προϊόν.
2.γνωρίζουν τις διαφορές μεταξύ της ευρείας εμπορικής κινηματογραφικής διανομής και της φεστιβαλικής κινηματογραφικής διανομής.
3. γνωρίζουν τα σημαντικότερα κινηματογραφικά φεστιβάλ του κόσμου.
4.κατέχουν τα βασικά στοιχεία τα οποία, συνδυαζόμενα, συγκροτούν ένα επιτυχημένο κινηματογραφικό φεστιβάλ.
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα εξετάζει τις δυνατότητες προώθησης, διανομής και πώλησης ενός κινηματογραφικού έργου. Ασχολείται με τις δυνατότητες της ελληνικής και ευρωπαϊκής αγοράς. Στο μάθημα επίσης εντοπίζονται οι διαφορές μεταξύ του εμπορικού κυκλώματος και του κυκλώματος προώθησης μέσω των φεστιβάλ ανά τον κόσμο. Τέλος, περιγράφονται και αξιολογούνται τα σημαντικότερα διεθνή κινηματογραφικά φεστιβάλ, εντοπίζοντας τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους.
Λέξεις Κλειδιά
κινηματογραφική αγορά, κινηματογραφική διανομή, φεστιβάλ, προώθηση
Περιγραφή
Ο τελικός βαθμός θα εξαχθεί:
• Από τη συμμετοχή των φοιτητών στις παραδόσεις (3 μονάδες).
• Από τη εκπόνηση εργασίας με θέμα την αξιολόγηση ενός Διεθνούς Κινηματογραφικού Φεστιβάλ (στην εργασία θα περιλαμβάνονται προτάσεις που θα αφορούν την βελτίωση σχετικά με τον σχεδιασμό, την οργάνωση και την ταυτότητα του, 7 μονάδες, ατομική εργασία, 2000 λέξεις). Με βάση τη μελέτη των σχετικών κειμένων που αφορούν την θεωρητική τεκμηρίωση για τον θεσμό των διεθνών κινηματογραφικών φεστιβάλ οι φοιτητές/τριες θα κληθούν, στα πλαίσια της εργασίας, να αξιολογήσουν ένα Διεθνές Κινηματογραφικό Φεστιβάλ δικής τους επιλογής* (σκοποί, πρόγραμμα, αγορά). Η εργασία είναι υποχρεωτική και υποκαθιστά την τελική γραπτή εξέταση.
*Εξαιρούνται τα φεστιβάλ που θα παρουσιαστούν στις διαλέξεις του μαθήματος, ως μελέτες περίπτωσης.