ENVIRONMENTAL JOURNALISM

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςENVIRONMENTAL JOURNALISM / ENVIRONMENTAL JOURNALISM
ΚωδικόςRIC303
ΣχολήΟικονομικών και Πολιτικών Επιστημών
ΤμήμαΔημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό, 2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΑντώνιος Σκαμνάκης
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600000941

Πρόγραμμα Σπουδών: Master of Arts in Digital Media, Communication and Journalism-R

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 8
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
EUROPEAN JOURNALISM Επιλογής2110
DIGITAL MEDIA, CULTURE AND COMMUNICATIONΕπιλογής2110
RISK COMMUNICATION AND CRISIS JOURNALISM Επιλογής Κατεύθυνσης2110

Πρόγραμμα Σπουδών: Master of Arts in Digital Media, Communication and Journalism

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΕπιλογής2110
ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΕπιλογής2110
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΚΙΝΔΥΝΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΚΡΙΣΕΩΝΕπιλογής Κατεύθυνσης2110

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςENVIRONMENTAL JOURNALISM
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600154999
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
H αξιολόγηση των φοιτητών/τριών θα γίνει μέσα απο μια εργασία βιβλιογραφικής επισκόπησης (40%) κι ένα πρότζεκτ έρευνας και ανάλυσης περιβαλλοντικού θέματος (60%).
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Εργαστηριακή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Giannakopoulou, H. and Skanavis, C. (2014). Creating Buzz by Using Media to Make School Gardens Communication Happen, Studies in Media and Communication 2(2):36-48 Giannoulis, Ch., Botetzagias I., and Skanavis, C., (2010). Newspaper Reporters’ Priorities and Beliefs about Environmental Journalism: an Application of Q Methodology, Science Communication, 32(4):425-466. Kostarella, I., Theodosiadou, S. & Tsantopoulos, G. (2013). The coverage of environmental issues by the Greek media from the editors’ perspective. GV - Proceedings in GV - the 1st Global Virtual Conference 1, 399-407. Skamnakis A., (2016) “Introduction to Environmental Journalism and Communication” in Skamnakis, A., Kenterelidou, C. and Galatsopoulou, F. Environmental Journalism and Communication Zygos, Athens. Touri, M. (2018) 'Development and Communication in trade relations: new synergies in theory and practice', Development in Practice 28 (3) Touri, M. (2016) 'Development Communication in Alternative Food Networks: empowering Indian farmers through market relations’ Journal of International Communication, 22(2):209-228 DOI:10.1080/13216597.2016.1175366
Τελευταία Επικαιροποίηση
29-09-2019