ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΛΑΣΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΙΙ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΛΑΣΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΙΙ / DIDACTICS OF TRACK AND FIELD ΙΙ
Κωδικός169
ΣχολήΕπιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
ΤμήμαΕπιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, με έδρα τη Θεσσαλονίκη
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΗλίας Παράσχος
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID400000407

Πρόγραμμα Σπουδών: Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών ΤΕΦΑΑ 2014-2015

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 418
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚορμόςΥποχρεωτικά Εφαρμογής214

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΛΑΣΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΙΙ
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία4
Class ID
600155758
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές –τριες θα γνωρίζουν: • τους κανονισμούς διεξαγωγής αγωνισμάτων του κλασικού αθλητισμού. • τη μεθοδολογία διδασκαλίας των βασικών δεξιοτήτων του κλασικού αθλητισμού. • τη μεθοδολογία διδασκαλίας της τεχνικής αγωνισμάτων του κλασικού αθλητισμού. Τα αγωνίσματα και οι τεχνικές που θα αναλυθούν είναι: δρόμοι με εμπόδια, δρόμοι ημιαντοχής-αντοχής, άλμα σε ύψος, άλμα επικοντώ, ακοντισμός.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
1.Τεχνική εμποδίων 2. Ανάπτυξη αντοχής (ρυθμός τρεξίματος, αλλαγές δρομικής ταχύτητας, αναπνοή) 3. Άλματα με δύο πόδια, άλμα επικοντώ, αλτικές ασκήσεις. 4. Τεχνική άλματος σε ύψος. 5. Τεχνική ακοντισμού 6. Περιστροφικές ρίψεις
Λέξεις Κλειδιά
εμπόδια, ύψος, ακόντιο
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις130,5
Εργαστηριακή Άσκηση261,0
Άσκηση Πεδίου200,8
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων200,8
Συγγραφή εργασίας / εργασιών100,4
Εξετάσεις150,6
Σύνολο1044,2
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
• 40% γραπτές εξετάσεις με ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής. • 40% πρακτική εξέταση μεθοδολογίας. • 20% εργασία.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
• Κέλλης Σ., Κοντονάσιος Ι., Μάνου Β., Πυλιανίδης Θ., Σαρασλανίδης Π., Σούλας Δ. (2009). Κλασικός αθλητισμός στην εκπαίδευση και τον αθλητισμό. Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις ΣΑΛΤΟ. • Martinier E. (2008). 100 Ασκήσεις Κλασικού Αθλητισμού. Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις ΣΑΛΤΟ. • Dombrowski Ο. (2000). Κλασικός αθλητισμός στο μάθημα της φυσικής αγωγής. Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις ΣΑΛΤΟ.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
- Ομάδα συγγραφέων (2018). Προπονητικές και αγωνιστικές δραστηριότητες κλασικού αθλητισμού για τις κατηγορίες Κ12, Κ10, Κ8 με εφαρμογή του Kids’ Athletics. Αθήνα: ΣΕΓΑΣ. (e-learning). - Πανουτσακόπουλος Β., Κόλλιας Η.(2009)Κριτήρια αξιολόγησης της τεχνικής στον κλασικό αθλητισμό (2ο μέρος)
Τελευταία Επικαιροποίηση
04-10-2019