ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ / WORKSHOP IN RESEARCH METHODS IN EDUCATION
ΚωδικόςΕΜΕΕ
ΣχολήΠαιδαγωγική
ΤμήμαΠαιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΕλένη-Μαρία Κουϊμτζή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600018529

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης (2019-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 4
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΥποχρεωτικό Σεμιναριακό422

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600155786
Κατηγορία Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση: Να επιδεικνύουν έμπρακτη κατανόηση ποικίλων ζητημάτων σχετικών με τον σχεδιασμό μιας εκπαιδευτικής έρευνας. Να κατασκευάζουν εργαλεία δειγματοληπτικής έρευνας (ερωτηματολόγιο αυτο-αναφοράς, εργαλείο δομημένης συνέντευξης) Να κατασκευάζουν ένα πρωτόκολλο παρατήρησης Να σχεδιάζουν έναν οδηγό συνέντευξης για ποιοτική έρευνα με συνέντευξη
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το εργαστήριο εξοικειώνει τις φοιτήτριες και τους φοιτητές με πρακτικά ζητήματα της μεθοδολογίας εκπαιδευτικής έρευνας, όπως η κατασκευή εργαλείων ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας. Οι φοιτητές και οι φοιτήτριες θα αξιοποιήσουν τη θεωρητική γνώση που απέκτησαν από το υποχρεωτικό μάθημα ΥΜ19 'Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας" ώστε να σχεδιάζουν και να αποτιμήσουν ερευνητικά εργαλεία.
Λέξεις Κλειδιά
Ερευνα, ερωτηματολόγιο, δομημένη συνέντευξη, ημιδομημένη συνέντευξη, πρωτόκολλο παρατήρησης
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Εργαστηριακή Άσκηση401,3
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων100,3
Συγγραφή εργασίας / εργασιών100,3
Σύνολο602
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Συμμετοχή στο εργαστήριο και ατομικές ασκήσεις.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
  • Εργαστηριακή Εργασία (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Bryman, A. (2017, μετάφρ.). Μέθοδοι Κοινωνικής έρευνας (Επιστημ. Επιμ. Α. Αϊδίνης). Αθήνα: Gutenberg.
Τελευταία Επικαιροποίηση
03-03-2020