ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ / HISTORY OF THE WOMEN'S MOVEMENT
ΚωδικόςΕΜ33
ΣχολήΠαιδαγωγική
ΤμήμαΠαιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΜαρία Ρεπούση
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600017577

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης (2019-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογής634

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600155803

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΠαιδαγωγική Σχολή (Πύργος)
ΌροφοςΌροφος 2
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ 202 (179)
ΗμερολόγιοΠαρασκευή 12:00 έως 15:00
Τύπος Μαθήματος
  • Γενικών Γνώσεων
Κατηγορία Μαθήματος
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Να γνωρίσουν μια πτυχή της ιστορίας που είναι αποσιωπημένη στην ιστορία που διδάσκονται στο σχολείο Να κατανοήσουν τη σημασία των κινημάτων των γυναικών για τα δικαιώματα που απολαμβάνουν οι γυναίκες στις σύγχρονες κοινωνίες Να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα ισότητας των φύλων Να είναι ικανοί/ές να εντάξουν αντίστοιχες θεματικές στην ιστορία που πρόκειται να διδάξουν στο σχολείο Να προσεγγίσουν την ελληνική ιστορία μέσα από την οπτική του φύλου
Γενικές Ικανότητες
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Ομαδική εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα έχει ως αφετηρία μια θεωρητική εισαγωγή για την ιστορία των γυναικών ως νέο ιστοριογραφικό πεδίο. Στη συνέχεια, οργανώνεται γύρω από τρεις κορυφαίους σταθμούς: (α)την Εφημερίδα των Κυριών και τα αιτήματα της εκπαίδευσης και της εργασίας, (β)το φεμινισμό του Μεσοπολέμου και τη διεκδίκηση των πολιτικών δικαιωμάτων και (γ) το φεμινισμό της Μεταπολίτευσης και την ανάδειξη της λεγόμενης ιδιωτικής σφαίρας της γυναικείας εκμετάλλευσης.
Λέξεις Κλειδιά
φεμινισμός, γυναικείο κίνημα, διεκδικήσεις γυναικών
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιντεοδιαλέξεις
  • Ήχος
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Το μάθημα γίνεται με τη χρήση ΤΠΕ. Η διάλεξη γίνεται με διαφάνειες power point, βίντεο και εκπαιδευτικό λογισμικό
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις301
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων301
Συγγραφή εργασίας / εργασιών301
Εξετάσεις301
Σύνολο1204
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Η αξιολόγηση των φοιτητών και φοιτητριών είναι διαμορφωτική και συμπερασματική. Οι φοιτητές αξιολογούνται και κατά τη διάρκεια των διαλέξεων και στο τέλος είτε με εργασία, είτε με γραπτές είτε με προφορικές εξετάσεις.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εξέταση με Επίλυση Προβλημάτων (Συμπερασματική)
  • Έκθεση / Αναφορά (Διαμορφωτική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
01-04-2019