Η ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ / PHYSICAL EDUCATION IN PRIMARY EDUCATION: INTERDISCIPLINARY APPROACHES
ΚωδικόςΥΕΜΠ14
ΣχολήΠαιδαγωγική
ΤμήμαΠαιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΒασίλειος Παπαχαρίσης
Γνωστικό ΑντικείμενοΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600017681

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης (2019-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΚΑΤΕΠΙΛΟΓΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ 745

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600155820

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοSchool of Education (Tower Building)
ΌροφοςFloor 2
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ 202 (179)
ΗμερολόγιοMonday 12:00 to 15:00
Τύπος Μαθήματος
  • Επιστημονικής Περιοχής
Κατηγορία Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Οι φοιτητές θα πρέπει να είναι εξοικειωμένοι με το περιβάλλον ηλεκτρονικών μαθημάτων e-learning.auth.gr καθώς και με τη χρήση του προγράμματος παρουσίασης PowerPoint.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Το μάθημα εισάγει τους φοιτητές/τριες στα περιεχόμενα του αναλυτικού προγράμματος της Φυσικής Αγωγής στο Δημοτικό. Μετά το τέλος του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα κατανοούν τα περιεχόμενα του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής στο δημοτικό και θα είναι σε θέση να σχεδιάζουν δραστηριότητες με τη διαθεματική προσέγγιση χρησιμοποιώντας παιχνίδια, αθλήματα, αθλητικές δεξιότητες από τα περιεχόμενα του μαθήματος.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
1.O σκοπός της Φυσικής Αγωγής στο δημοτικό – μαθησιακοί στόχοι. 2.Μέθοδοι διδασκαλίας της Φ.Α. στο δημοτικό σχολείο. 3.Τα περιεχόμενα -στόχοι του μαθήματος Φ.Α. στην Α΄ και Β΄ τάξη δημοτικού. 4.Τα περιεχόμενα - στόχοι του μαθήματος Φ.Α. στην Γ΄ και Δ΄ τάξη δημοτικού. 5.Τα περιεχόμενα - στόχοι του μαθήματος Φ.Α. στην Ε΄ και ΣΤ΄ τάξη δημοτικού. 6.Σχεδιασμός διαθεματικών πλάνων μαθημάτων στη Φυσική Αγωγή στο δημοτικό σχολείο. 7.Παραδειγματικά διαθεματικά πλάνα Φ.Α. για την Α΄ και Β΄ δημοτικού. 8.Παραδειγματικά διαθεματικά πλάνα Φ.Α. για την Γ΄ και Δ΄ δημοτικού. 9.Παραδειγματικά διαθεματικά πλάνα Φ.Α. για την Ε΄ και ΣΤ΄ δημοτικού. 10.Παρουσιάσεις φοιτητικών εργασιών – πρακτική εφαρμογή. 11.Παρουσιάσεις φοιτητικών εργασιών – πρακτική εφαρμογή. 12.Παρουσιάσεις φοιτητικών εργασιών – πρακτική εφαρμογή. 13.Αξιολόγηση των μαθητών/τριων στο μάθημα της Φ.Α. – αξιολόγηση του μαθήματος.
Λέξεις Κλειδιά
Φυσική Αγωγή, αναλυτικά προγράμματα φυσικής αγωγής, μέθοδοι διδασκαλίας, διαθεματικότητα
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Διαδραστικές ασκήσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Ατομική διδασκαλία (ασύγχρονη) εξ αποστάσεως μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικής υποστήριξης του e-learning.auth.gr
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις782,6
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων200,7
Συγγραφή εργασίας / εργασιών521,7
Σύνολο1505
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Γραπτή εργασία - πλάνο μαθήματος (στην ηλεκτρονική πλατφόρμα e-learning) (40%) Τελική γραπτή εξέταση (60%)
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
•Δέρρη, Β. (2007) Η Φυσική Αγωγή στην αρχή του 21ου Αιώνα. Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Χριστοδουλίδη •Παπαϊωάννου, Α., Θεοδωράκης Ι., &Γούδας Μ. (2003) Για μια καλύτερηφυσικήαγωγή. Θεσσαλονίκη: ΕκδόσειςΧριστοδουλίδης
Τελευταία Επικαιροποίηση
04-09-2019