ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΙΙ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΙΙ / TEACHING (DIDACTICS) OF PEDAGOGIC GYMNASTICS Ι
Κωδικός170
ΣχολήΕπιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
ΤμήμαΕπιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, με έδρα τη Θεσσαλονίκη
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΔημήτριος Χατζόπουλος
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID400000408

Πρόγραμμα Σπουδών: Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών ΤΕΦΑΑ 2024-25

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΥποχρεωτικά Εφαρμογής214

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΙΙ
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία4
Class ID
600156042
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Στο τέλος του εξαμήνου οι φοιτητές/τριες θα μπορούν να συγκροτούν προγράμματα σχετικά με: τη διδασκαλία των αθλοπαιδιών στο σχολείο, την εξάσκηση της επιδεξιότητας, τη βελτίωση της αυτοπεποίθησης και κοινωνικότητας των μαθητών και τη βελτίωση της φυσικής κατάστασης που σχετίζεται με την υγεία.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
1. Αγωγή και άθληση. 2. Πηγές εξουσίας του εκπαιδευτικού. 3. Αταξία. 4. Εξάσκηση επιδεξιότητας. 5. Μέθοδοι διδασκαλίας αθλοπαιδιών. 6. Μουσικοκινητική αγωγή. 7. Θεωρία αερόμπικ. 8. Παράγοντες φυσικής κατάστασης για υγεία. 9. Μέθοδος project. 10. Αυτονομία μαθητών (δημιουργία προγραμμάτων άθλησης). 11. Αύξηση του ενδιαφέροντος των μαθητών/τριών για το μάθημα. 12. Ψυχοκινητική αγωγή 13. Εργασίες φοιτητών.
Λέξεις Κλειδιά
Παιδαγωγική, αθλητισμός, δια βίου άθληση για υγεία
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις37
Εργαστηριακή Άσκηση37
Εκπόνηση μελέτης (project)10
Συγγραφή εργασίας / εργασιών6
Εξετάσεις10
Σύνολο100
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Εργασία (20%) Προφορική εξέταση (40%) Γραπτή εξέταση (40%)
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Επίλυση Προβλημάτων (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Gallahue, D. (2002). Αναπτυξιακή φυσική αγωγή για τα σημερινά παιδιά. Θεσσαλονίκη : University Studio Press. Knebel, K. (1993). Κοιλιακοί-ραχιαίοι, λειτουργική γυμναστική . Θεσσαλονίκη : SALTO
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Χατζόπουλος, Δ. (2012). Διδακτική Φυσικής Αγωγής. Θεσ/νικη: ΠΑΜΑΚ
Τελευταία Επικαιροποίηση
14-10-2019