Μουσικά σύνολα: Πειραματική και αυτοσχεδιαζόμενη μουσική ΙV

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΜουσικά σύνολα: Πειραματική και αυτοσχεδιαζόμενη μουσική ΙV / Music ensembles: Experimental and improvised music IV
ΚωδικόςΜΠ3016
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΜουσικών Σπουδών
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Γνωστικό ΑντικείμενοΜΟΥΣΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600013989

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Μουσικών Σπουδών (2017-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 1
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
Μουσικολογία/ΜουσικοπαιδαγωγικήΕπιλογήςΕαρινό-2
ΣύνθεσηΕπιλογήςΕαρινό-2

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΜουσικά σύνολα: Πειραματική και αυτοσχεδιαζόμενη μουσική ΙV
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία2
Class ID
600156118
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
To μάθημα δηλώνεται σε συνδυασμό με τα μαθήματα ΙΠ2013 ή/και ΘΑ2004. Οι φοιτητές που θέλουν να επιλέξουν το μάθημα θα πρέπει να έχουν παρακολουθήσει το μάθημα ΙΠ1003, και τουλάχιστον 1 από τα παραπάνω μαθήματα.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
-Δημιουργήσουν μεταβαλλόμενα μουσικά σύνολα & ατομικά καλλιτεχνικά σχήματα -Εφαρμόσουν ιστορικές & αναλυτικές γνώσεις στην μουσική πράξη -Αποκτήσουν δεξιότητες συντονισμού, οργάνωσης & προώθησης πειραματικών πρωτοβουλιών & εκδηλώσεων -Είναι σε θέση να κατασκευάσουν πρωτότυπες παρτιτούρες για αυτοσχεδιασμό & διακαλλιτεχνική σύνθεση
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Προετοιμασία & συναυλιακή παρουσίαση ατομικών & ομαδικών αυτοσχεδιασμών & πειραματικών συνθέσεων, ιστορικού & σύγχρονου ρεπερτορίου, μαζί με συνθέσεις φοιτητών.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Βιντεοδιαλέξεις
  • Ήχος
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Χρήση πλατφόρμας e-learning καθώς και οπτικοακουστικών μέσων (video-scores).
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Καλλιτεχνικό Εργαστήριο260,9
Καλλιτεχνική δημιουργία321,1
Σύνολο581,9
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Το μάθημα δεν βαθμολογείται, αλλά ολοκληρώνεται επιτυχώς (pass) ή όχι (fail). Τα κριτήρια για την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος είναι: α) παρουσία σε τουλάχιστον 70% των συναντήσεων β) ενεργή συμμετοχή στις ομαδικές εβδομαδιαίες δραστηριότητες γ) συμμετοχή στις συναυλιακές παρουσιάσεις κατά τη διάρκεια του εξαμήνου
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Καλλιτεχνική Ερμηνεία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
14-03-2021