Μουσικά σύνολα: Πειραματική και αυτοσχεδιαζόμενη μουσική ΙΙ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΜουσικά σύνολα: Πειραματική και αυτοσχεδιαζόμενη μουσική ΙΙ / Music ensembles: Experimental and improvised music II
ΚωδικόςΜΠ3014
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΜουσικών Σπουδών
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Γνωστικό ΑντικείμενοΜΟΥΣΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600013987

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Μουσικών Σπουδών (2017-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 4
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
Μουσικολογία/ΜουσικοπαιδαγωγικήΕπιλογήςΕαρινό-2
ΣύνθεσηΕπιλογήςΕαρινό-2

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΜουσικά σύνολα: Πειραματική και αυτοσχεδιαζόμενη μουσική ΙΙ
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία2
Class ID
600156119

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΤμήμα Μουσικών Σπουδών (Θέρμη)
Όροφος-
ΑίθουσαΦουαγιέ (575)
ΗμερολόγιοΤρίτη 20:00 έως 21:00
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
To μάθημα δηλώνεται σε συνδυασμό με το μάθημα ΙΠ2013. Οι φοιτητές που θέλουν να επιλέξουν το μάθημα προτείνεται να παρακολουθήσουν το μάθημα ΙΠ2013 ταυτόχρονα με το μουσικό σύνολο, ή να έχουν παρακολουθήσει τουλάχιστον ένα από τα μαθήματα ΙΠ1003, ΙΠ2013, ή/και ΘΑ2004 στο παρελθόν.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
-Δημιουργήσουν μεταβαλλόμενα μουσικά σύνολα & ατομικά καλλιτεχνικά σχήματα -Εφαρμόσουν ιστορικές & αναλυτικές γνώσεις στην μουσική πράξη -Αποκτήσουν δεξιότητες συντονισμού, οργάνωσης & προώθησης πειραματικών πρωτοβουλιών & εκδηλώσεων -Είναι σε θέση να κατασκευάσουν πρωτότυπες παρτιτούρες για αυτοσχεδιασμό & διακαλλιτεχνική σύνθεση
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Προετοιμασία & συναυλιακή παρουσίαση ατομικών & ομαδικών αυτοσχεδιασμών & πειραματικών συνθέσεων, ιστορικού & σύγχρονου ρεπερτορίου, μαζί με συνθέσεις φοιτητών.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Βιντεοδιαλέξεις
  • Ήχος
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Διαδικτυακή επικοινωνία μέσω e-mail και drive, χρήση οπτικοακουστικών μέσων (video-scores).
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Καλλιτεχνικό Εργαστήριο260,9
Καλλιτεχνική δημιουργία341,1
Σύνολο602
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Το μάθημα δεν βαθμολογείται, αλλά ολοκληρώνεται επιτυχώς (pass) ή όχι (fail). Τα κριτήρια για την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος είναι: α) παρουσία σε τουλάχιστον 70% των συναντήσεων β) ενεργή συμμετοχή στις ομαδικές εβδομαδιαίες δραστηριότητες γ) συμμετοχή στις συναυλιακές παρουσιάσεις κατά τη διάρκεια του εξαμήνου
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Καλλιτεχνική Ερμηνεία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
14-03-2021