Εκπαίδευση για το Περιβάλλον και την Αειφορία-Ερμηνεία Περιβάλλοντος

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕκπαίδευση για το Περιβάλλον και την Αειφορία-Ερμηνεία Περιβάλλοντος / Environmental and sustainability education-environmental interpretation
ΚωδικόςΜ15-ΦΠ
ΣχολήΓεωπονίας, Δασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος
ΤμήμαΔασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600015561

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΜΣ Φυσικοί Πόροι: Παρακολούθηση, Τεχνολογία και Βιοοικονομία

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 5
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΥποχρεωτικό Κατ' Επιλογήν215

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΕκπαίδευση για το Περιβάλλον και την Αειφορία-Ερμηνεία Περιβάλλοντος
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Class ID
600156729
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
  • Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Εξέλιξη της Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία. Βασικές αρχές της Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία. Χαρακτηριστικά και εφαρμογές της Ερμηνείας Περιβάλλοντος.
Γενικές Ικανότητες
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
Περιεχόμενο Μαθήματος
Γνώση των χαρακτηριστικών της Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία Βασικές αρχές της Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία. Χαρακτηριστικά και εφαρμογές της Ερμηνείας Περιβάλλοντος.
Λέξεις Κλειδιά
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση / Εκπαίδευση για την Αειφορία
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Πολυμεσικό υλικό
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Εκτεταμένη χρήση πολυμεσικού υλικού. Δυνατότητα εξέτασης και εξ' αποστάσεως.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις26
Εργαστηριακή Άσκηση10
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων24
Συγγραφή εργασίας / εργασιών10
Εξετάσεις
Σύνολο70
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Προφορική εξέταση ή γραπτή εξέταση με ερωτήσεις ανάπτυξης (50%)- μίνι ερευνητική εργασία με συλλογή δεδομένων (και παρουσίαση) 50%
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Επίλυση Προβλημάτων (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
25-10-2020