ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΑΠΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ / FROM TEXT TO STAGE
ΚωδικόςΔΡ0116
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΘεάτρου
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΦίλιππος Χάγερ
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID120000849

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Θεάτρου (2019-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογής Κατεύθυνσης325
Δραματολογία-ΠαραστασιολογίαΕπιλογής Κατεύθυνσης325
ΥποκριτικήΕπιλογής Κατεύθυνσης325
Σκηνογραφία-ΕνδυματολογίαΕπιλογής Κατεύθυνσης325
ΣκηνοθεσίαΕπιλογής Κατεύθυνσης325

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΑΠΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600156807
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Γενικών Γνώσεων
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • ΔΠ0301 ΔΡΑΜΑΤΟΛΟΓΙΑ Ι
  • ΔΠ0302 ΔΡΑΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΙΙ
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Κατανόηση και εφαρμογή μιας συγκεκριμένης μεθόδου ανάγνωσης θεατρικού κειμένου, με στόχο τη σκηνική του παρουσίαση. Οργάνωση του κειμενικού υλικού από την οπτική του σκηνοθέτη, του σκηνογράφου και του ηθοποιού.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
Περιεχόμενο Μαθήματος
Σεμιναριακού-εργαστηριακού χαρακτήρα μάθημα, στο πλαίσιο του οποίου αναλύεται, με βάση μια συγκεκριμένη μέθοδο, ένα θεατρικό κείμενο από την οπτική του σκηνοθέτη, του ηθοποιού και των άλλων συντελεστών της παράστασης. Στόχος του μαθήματος είναι η προετοιμασία των συντελεστών μιας παράστασης, σε ό,τι αφορά τα δεδομένα και τις δυνατότητες του κειμένου, ως το σημείο που ξεκινάει η πρόβα
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις381,5
Άσκηση Πεδίου160,6
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων301,2
Συγγραφή εργασίας / εργασιών411,6
Σύνολο1255
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Συμμετοχή στο μάθημα 40%, εργασία προόδου 25%, τελική εργασία 35%.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Ερρίκου Ίψεν, Έντα Γκάμπλερ, ΚΕΔΡΟΣ ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΩΝ Α.Ε.,1994 Αν Μπόγκαρτ, Ένας σκηνοθέτης προετοιμάζεται, Παπακώστα, 2009.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Κείμενα για τον συγγραφέα και την εποχή του
Τελευταία Επικαιροποίηση
13-04-2020