ΣΧΕΔΙΟ 2

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΣΧΕΔΙΟ 2 / Drawing II
ΚωδικόςΥΚΣ21
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΕικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΞενοφών Σαχίνης
Χαρακτηρισμός ΜαθήματοςΠΠΔΕ 2
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID280006855

Πρόγραμμα Σπουδών: Νέο ΠΠΣ Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών (2014-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 8
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΧΑΡΑΚΤΙΚΗΣΚαλλιτεχνικό215

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΣΧΕΔΙΟ 2
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600157776
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Υποβάθρου
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • ΥΚΣ11 ΣΧΕΔΙΟ 1
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι φοιτητές, με την ολοκλήρωση του μαθήματος, αναμένεται να: • Συσχετίσουν τις δεξιότητες τους με το αντικείμενο της κατεύθυνσης όσον αφορά την ανάπτυξη της ικανότητας σχεδιαστικών και χρωματικών διατυπώσεων και της εποπτείας των πλαστικών τεχνών. • Αναζητήσουν ιδιοπροσωπικά αποτελέσματα στον εικαστικό τους λόγο σε συνάρτηση με την θεωρία της Ιστορίας της Τέχνης και την αισθητική της. • Αναπτύξουν διάλογο με την σύγχρονη καλλιτεχνική δημιουργία, αλλά και με την ολοένα ανάπτυξη πιο διευρυμένων σε εφαρμογή μορφοπλαστικών διαδικασιών. • Εμπλουτίσουν ουσιαστικά τον διάλογο διδάσκοντος-διδασκόμενων μεσώ της καλλιέργειας ενός πνεύματος ελεύθερης αναζήτησης για την κατάκτηση της ποιότητας, της πολυμορφίας και της ποικιλίας των αισθητικών τους κατευθύνσεων. • Αναπτύξουν πνεύμα συνεργασίας μέσω συλλογικών πρότζεκτ με στόχο την ανταλλαγή απόψεων με τους διδάσκοντες και συμφοιτητές/τριες.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Περιεχόμενο του μαθήματος είναι το λεγόμενο αναλογικό και αναφορικό σχέδιο μέσω της μελέτης του γυμνού μοντέλου. Το μάθημα περιλαμβάνει προγραμματισμένες εργαστηριακές ασκήσεις από παρατήρηση ή από μνήμης με σκοπό τη μελέτη, την αποτύπωση και την ανάπτυξη των εφαρμογών των εννοιών της γραμμής, του σχήματος και του όγκου, καθώς και των διαδικασιών της γραφής και των τεχνικών του σχεδίου με διάφορα υλικά.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιντεοδιαλέξεις
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις
Σεμινάρια
Εργαστηριακή Άσκηση
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων
Πρακτική (Τοποθέτηση)
Καλλιτεχνικό Εργαστήριο1505
Εκπαιδευτικές επισκέψεις και παρακολούθηση συνεδρίων / σεμιναρίων / εκδηλώσεων
Εκπόνηση μελέτης (project)
Καλλιτεχνική δημιουργία
καλλιτεχνικό έργο
Σύνολο1505
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Αξιολόγηση της αρτιότητας του σχεδίου σε σχέση με τη χαρακτική πράξη
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Έκθεση / Αναφορά (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Εργαστηριακή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Καλλιτεχνική Ερμηνεία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
1891 Το Σώμα Ικεσία και Απειλη, Πέπη Ρηγουπούλου 21329 Μοιάζει με Άνθρωπος,θανάσης Μουτσόπουλος
Τελευταία Επικαιροποίηση
15-11-2020