ΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Ι

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Ι / ITALIAN LANGUAGE Ι
ΚωδικόςΙΓ0101
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΙταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID280005680

Πρόγραμμα Σπουδών: Τμήμα Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
Ιταλική Γλώσσα και ΦιλολογίαΥποχρεωτικόΧειμερινό/Εαρινό-4

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Ι
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Class ID
600158174
ΤμήμαΔιδάσκοντες
1. GUILISANO A-MRosaria Gulisano-Τσαπανού
2. ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ Ν-ΩΙωαννης Μιχαηλιδης
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Υποβάθρου
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ιταλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Προαπαιτείται ένα βασικό επιπέδου Α2.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
a) η ανάπτυξη των προφορικών και γραπτών ικανοτήτων κατανόησης και παραγωγής, b) η σωστή χρήση των κυρίων μορφοσυντακτικών δομών, c) ο εμπλουτισμός του λεξιλογίου, d) η ανάπτυξη των βασικών στρατηγικών εκμάθησης, e) η ανάπτυξη πολιτισμικών γνώσεων.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα Ιταλική γλώσσα Β1 (11111) στοχεύει στη απόκτηση επικοινωνιακών δεξιοτήτων επιπέδου Β1, όπως αυτές περιγράφονται στο Κοινό Πλαίσιο Αναφοράς.
Λέξεις Κλειδιά
επίπεδο B1
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Χρήση διαδραστικού πίνακα για την προβολή οπτικοακουστικού υλικού και την επεξεργασία των γραπτών παραγωγών των φοιτητών κατά την άσκησή τους στην τάξη.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Σεμινάρια
Διαδραστική διδασκαλία στο Υπολογιστικό Κέντρο
Σύνολο
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Κατά τη διάρκεια του εξαμήνου λαμβάνουν χώρα 2 πρόοδοι με σκοπό την αξιολόγηση στην κατανόηση γραπτού λόγου, της γλωσσικής ικανότητας και της παραγωγής γραπτού λόγου (ενδιάμεση αξιολόγηση). Στο τέλος κάθε εξαμήνου οι φοιτητές αξιολογούνται προφορικά από μια 3μελή επιτροπή καθηγητών και αν πετύχουν στη συνέχεια εξετάζονται και γραπτά. Oι τελικές γραπτές εξετάσεις έχουν την ίδια μορφή με αυτή της προόδου. Oι φοιτητές που έχουν περάσει τις 2 προόδους με προβιβάσιμο βαθμό (5) δεν θα εξεταστούν γραπτά στις τελικές εξετάσεις στο τέλος του εξαμήνου.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
1,2,3... Italiano!” – Vol. 2 di Alessandra Latino, Marida Muscolino. Editore: Hoepli. “I verbi italiani, grammatica, esercizi e giochi”, di S. Bailini, S. Consonno, Alma edizioni. “Nuovi articoli da Italia- Italia” di Alessandro Coppini e Vanna Violi. La Certosa edizioni.
Τελευταία Επικαιροποίηση
03-01-2014