Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα μπορούν να:
1.εφαρμόσουν τη γνώση στην πράξη
2. παράγουν αυτόνομη εργασία
3. ασκήσουν κριτική και αυτοκριτική
4. προάγουν την ελεύθερη, δημιουργική και επαγωγική σκέψη και συγγραφή
Περιεχόμενο Μαθήματος
Αφηγηματικές τεχνικές, συγγραφή ιστοριών μικρής φόρμας, διηγημάτων, διαλόγων, σκηνών.
Δημιουργία Χαρακτήρων
Προσέγγιση κειμένων ελληνικής και παγκόσμιας λογοτεχνίας.
Ασκήσεις ύφους
Κινηματογραφική γραφή
Στη διάρκεια του μαθήματος θα γίνονται ασκήσεις, παρουσιάσεις, αναλύσεις και θα υπάρχει ανατροφοδότηση. Άλλωστε, «αν δεν έχεις μια καλή ιστορία να αφηγηθείς, η τεχνολογία το κάνει ακόμα πιο προφανές». Ohler (2008)
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Παπαντωνάκης, Γ., Κωτόπουλος, Τ.Η. (2011). Σκηνικό, Χαρακτήρες, Πλοκή. Αθήνα: Ίων
Τριαντάφυλλος Η. Κωτόπουλος, Νίκος Φωτόπουλος, Μιλώντας για την τέχνη, τον πολιτισμό, τη δημιουργική γραφή... με τον Θάνο Μικρούτσικο. Αθήνα, Πατάκης 2017
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Κωτόπουλος, Τ.Η. (2012). Η "νομιμοποίηση" της Δημιουργικής Γραφής. Keimena,
15. Ανακτήθηκε στις 29-9-2012 από
http://keimena.ece.uth.gr/main/t15/03-kotopoulos.pdf
Κωτόπουλος, Τ.Η. (2014). Η Δημιουργική Γραφή ως γνωστικό αντικείμενο: οι
ιδιαιτερότητες του Εργαστηρίου. Πολύδρομο, 7, 37-42.
Κωτόπουλος, Τ.Η.& Παναγιωτίδης, Γ. (2013). Διατριβή σαν μυθιστόρημα.
Συγγραφική Πρακτική και Λογοτεχνική Θεωρία. Στο Πρακτικά 1ου Διεθνούς
Επιστημονικού Συνεδρίου «Δημιουργική Γραφή», Αθήνα, 4-6 Οκτωβρίου 2013
(ISBN 978-618-81047-1-6). Ανακτήθηκε στις 01/09/2016 από
http://cwconference.web.uowm.gr/index.php/conference2013-proceedings
Κωτόπουλος, Τ.Η. (2014). Πράξη και διδασκαλία της Δημιουργικής Γραφής στη
σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα. Στο Πρακτικά Ε’ Επιστημονικού Συνεδρίου
«Συνέχειες, ασυνέχειες, ρήξεις στον ελληνικό κόσμο (1204-2014), οικονομία,
κοινωνία, ιστορία, λογοτεχνία», Θεσσαλονίκη, 2-5 Οκτωβρίου 2014, Α, σελ.
801-822. Αθήνα: Ευρωπαϊκή Εταιρεία Νεοελληνικών Σπουδών (European Society
of Modern Greek Studies) Ανακτήθηκε στις 01-09-2016 από
http://www.eens.org/EENS_congresses/2014/kotopoulos_triantafyllos.pdf
Κωτόπουλος, Τ.Η. (2011). Από την ανάγνωση στη λογοτεχνική ανάγνωση και την
παιγνιώδη διάθεση της δημιουργικής γραφής. Στο Κωτόπουλος, Τ.Η.&
Παπαντωνάκης, Γ. (επιμ.).*Τα Ετεροθαλή*. 2011: Ίων.