ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ ΙΙΙ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ ΙΙΙ / ACTING III
ΚωδικόςΥΑ0281
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΘεάτρου
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΔαμιανός Κωνσταντινίδης
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID120000879

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Θεάτρου (2019-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
Δραματολογία-ΠαραστασιολογίαΕπιλογής Κατεύθυνσης425
ΥποκριτικήΥποχρεωτικό Κατεύθυνσης425
Σκηνογραφία-ΕνδυματολογίαΕπιλογής Κατεύθυνσης425
ΣκηνοθεσίαΥποχρεωτικό Κατ' Επιλογήν425

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ ΙΙΙ
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Class ID
600160160
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • ΥΣ0107 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ (ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ)
  • ΥΑ0279 ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ Ι
Μαθησιακά Αποτελέσματα
-Γενικός στόχος του μαθήματος είναι η όσο γίνεται καλύτερη προετοιμασία των φοιτητών για το επάγγελμα του ηθοποιού. Ειδικοί στόχοι:εξοικείωση των ηθοποιών με τις βασικές αρχές της υποκριτικής διαδικασίας: έκθεση του ηθοποιού ενώπιον του κοινού, επικοινωνία με τους άλλους ηθοποιούς επί σκηνής, αντίληψη χώρου και χρόνου, απελευθέρωση της φαντασίας, προσδιορισμός και καθαρότητα του σκηνικού στόχου, του στόχου της δράσης του προς ερμηνεία προσώπου, ανάπτυξη των εκφραστικών του μέσων και εξέλιξη των υποκριτικών του ικανοτήτων.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
1. Ασκήσεις συνειδητοποίησης των σκηνικών «υποχρεώσεων» ενός ηθοποιού: γνώση του σώματός του και των τεχνικών δυσκολιών του, έκθεση μπροστά σε κοινό, ασκήσεις επικοινωνίας, απεύθυνσης, αντίληψης και δεκτικότητας, (δράση-αντίδραση), ασκήσεις στόχου, φαντασίας, αυτοσχεδιασμοί… 2. Ασκήσεις πάνω στο συναίσθημα και στη διαχείρισή του 3. Ομαδικές ασκήσεις χαλάρωσης, συγκέντρωσης, ετοιμότητας και αντανακλαστικών, ρυθμού, σχέσης με τον χώρο και τους άλλους… 5. Αυτό το εξάμηνο, οι φοιτητές θα εφαρμόσουν τα ανωτέρω δουλεύοντας πάνω στο έργο του Μπέρτολτ Μπρεχτ "Ο κύκλος με την κιμωλία"
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων120,5
Καλλιτεχνικό Εργαστήριο783,1
Καλλιτεχνική δημιουργία
Σύνολο903,6
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
λαμβάνονται υπόψη: οι ικανότητες υπόδυσης, η πειθαρχία, η αντίληψη, η εφευρετικότητα και η φαντασία, η διαθεσιμότητα και η ετοιμότητα, η καθαρότητα των προτεινόμενων σκηνικών δράσεων.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Δημόσια Παρουσίαση (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Σόνια Μουρ, Το σύστημα Στανισλάβσκι Πήτερ Μπρουκ, Ένας άλλος κόσμος
Τελευταία Επικαιροποίηση
14-04-2020