ΑΓΓΛΙΚΑ IV (Ορολογία)

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΑΓΓΛΙΚΑ IV (Ορολογία) / ENGLISH IV
ΚωδικόςΞΓ0104
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΘεάτρου
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΚλεοπάτρα Κοντούλη
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID120000464

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Θεάτρου (2019-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΞένη Γλώσσα425

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΑΓΓΛΙΚΑ IV
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600160161
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Υποβάθρου
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
  • Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι φοιτητές αναμένεται ότι στα πλαίσια του μαθήματος θα • κατανοήσουν θεατρικούς όρους και έννοιες που συνδέονται με το αναπαραστατικό και παραστατικό θέατρο, το επικό δράμα καθώς και το περιβαλλοντικό θέατρο. • εξοικειωθούν με αυθεντικά κείμενα από το χώρο των θεατρικών σπουδών. • καλλιεργήσουν την κριτική τους σκέψη μέσα από την επαφή τους με κείμενα από τον χώρο του δράματος, του θεάτρου και της performance.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Αυθεντικά κείμενα στα Αγγλικά από τον χώρο του θεάτρου που συνοδεύονται από ασκήσεις κατανόησης των κειμένων και της θεατρικής ορολογίας καθώς και ασκήσεις ανάπτυξης δεξιοτήτων παραγωγής γραπτού και προφορικού λόγου στα Αγγλικά αναφορικά με τις θεατρικές σπουδές. Ενδεικτικοί τίτλοι κεφαλαίων: Re/Presentational theatre, What are the given circumstances?, The fundamentals of epic theatre, Environmental theatre and site specific performance, The function of the actor, Types of stage action, Estrangement, Early modern views on theatre, King Lear, Hedda Gabler.
Λέξεις Κλειδιά
Αγγλικά για Ειδικούς Σκοπούς, θεατρική ορολογία
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων
Καλλιτεχνική δημιουργία
Σύνολο
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Καλλιτεχνική Ερμηνεία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Maglavera, Soultana. 2013. English for Fine Arts Studies. Thessaloniki: University Studio Press.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Allain, Paul and Jen Harvey. 2006. The Routledge Companion to Theatre and Performance. London: Routledge.
Τελευταία Επικαιροποίηση
06-12-2020