ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 4: ΘΕΑΤΡΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΙΙΙ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 4: ΘΕΑΤΡΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΙΙΙ / WORKSHOP: Theatre in Education Projects
ΚωδικόςΕΡ0204
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΘεάτρου
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΜυρτώ Πίγκου ρεπούση
Γνωστικό ΑντικείμενοΕΡΓΑΣΤΗΡΙ
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600013596

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Θεάτρου (2019-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΥποχρεωτικό842

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 4: ΘΕΑΤΡΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΙΙΙ
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Class ID
600160187
Τύπος Μαθήματος
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • ΕΡ0202 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2: ΘΕΑΤΡΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ Ι
  • ΦΡ0203 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος: 1. Οι φοιτητές αποκτούν εμπειρίες διδασκαλίας και εμψύχωσης σε πραγματικές συνθήκες ομάδων (μη τυπικής εκπαίδευσης, μαθητών ή ενηλίκων, κοινοτήτων, ευάλωτων κοινωνικών ομάδων). 2. Οι φοιτητές εφοδιάζονται με ένα πλήθος ειδικών μεθόδων, κατάλληλων τεχνικών και εφαρμογών στο πλαίσιο της παιδαγωγικής του θεάτρου που να διευκολύνει την εκπαίδευση και την ενδυνάμωση των συμμετεχόντων σε ευρύτερα εκπαιδευτικά, κοινωνικά και πολιτισμικά πλαίσια.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το Εργαστήριο συναρτάται με το μάθημα «Παιδαγωγική του Θεάτρου: Θεατροπαιδαγωγικές παρεμβάσεις σε κοινωνικούς και πολιτιστικούς φορείς». Οι φοιτητές πρέπει να τα παρακολουθούν παράλληλα. Έμφαση δίνεται στην πρακτική άσκηση των φοιτητών σε διάφορους κοινωνικούς και πολιτιστικούς φορείς (μουσεία, βιβλιοθήκες, φεστιβάλ, ορφανοτροφεία, γηροκομεία, ευάλωτες κοινωνικές ομάδες) μέσα από την προετοιμασία, εφαρμογή και αξιολόγηση θεατροπαιδαγωγικών παρεμβάσεων/ προγραμμάτων στα συγκεκριμένα πλαίσια.
Λέξεις Κλειδιά
Θέατροπαιδαγωγικά προγράμματα, κοινωνικοί/πολιτιστικοί φορείς
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
Περιγραφή
ppt / e-learning
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Εργαστηριακή Άσκηση120,5
Άσκηση Πεδίου150,6
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων230,9
Σύνολο502
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Αξιολόγηση με βάση την απόδοση στη διάρκεια του Εργαστηρίου.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Εργαστηριακή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Boal, A.(2013) Θεατρικά παιχνίδια για ηθοποιούς και για μη ηθοποιούς, Θεσσαλονίκη: Σοφία. Kempe, A. (2005) Εκπαιδευτικό Δράμα και Ειδικές Ανάγκες, μτφρ. Α. Βεργιοπούλου, Αθήνα: Πατάκη.
Τελευταία Επικαιροποίηση
01-05-2017