Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος:
1. Οι φοιτητές αποκτούν εμπειρίες διδασκαλίας και εμψύχωσης σε πραγματικές συνθήκες ομάδων (μη τυπικής εκπαίδευσης, μαθητών ή ενηλίκων, κοινοτήτων, ευάλωτων κοινωνικών ομάδων).
2. Οι φοιτητές εφοδιάζονται με ένα πλήθος ειδικών μεθόδων, κατάλληλων τεχνικών και εφαρμογών στο πλαίσιο της παιδαγωγικής του θεάτρου που να διευκολύνει την εκπαίδευση και την ενδυνάμωση των συμμετεχόντων σε ευρύτερα εκπαιδευτικά, κοινωνικά και πολιτισμικά πλαίσια.
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το Εργαστήριο συναρτάται με το μάθημα «Παιδαγωγική του Θεάτρου: Θεατροπαιδαγωγικές παρεμβάσεις σε κοινωνικούς και πολιτιστικούς φορείς». Οι φοιτητές πρέπει να τα παρακολουθούν παράλληλα.
Έμφαση δίνεται στην πρακτική άσκηση των φοιτητών σε διάφορους κοινωνικούς και πολιτιστικούς φορείς (μουσεία, βιβλιοθήκες, φεστιβάλ, ορφανοτροφεία, γηροκομεία, ευάλωτες κοινωνικές ομάδες) μέσα από την προετοιμασία, εφαρμογή και αξιολόγηση θεατροπαιδαγωγικών παρεμβάσεων/ προγραμμάτων στα συγκεκριμένα πλαίσια.
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Boal, A.(2013) Θεατρικά παιχνίδια για ηθοποιούς και για μη ηθοποιούς, Θεσσαλονίκη: Σοφία.
Kempe, A. (2005) Εκπαιδευτικό Δράμα και Ειδικές Ανάγκες, μτφρ. Α. Βεργιοπούλου, Αθήνα: Πατάκη.