Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στα πλαίσια του συγκεκριμένου μαθήματος προσεγγίζονται τα κριτήρια μάθησης στο πολυπολιτισμικό σχολείο και οι δυσκολίες αξιολόγησης των μαθητών με διαφορετικό πολιτισμικό υπόβαθρο. Περιγράφονται τα χαρακτηριστικά των ΔΑΠ μέσα από ένα πλαίσιο κριτηρίων σε ότι αφορά τους μαθησιακούς και κοινωνικούς στόχους για τους μαθητές, το περιεχόμενο τους και γίνεται σύνδεση με τους τύπους της αξιολόγησης. Συγκρίνονται επίσης τα χαρακτηριστικά μοντέλων και προσεγγίσεων αξιολόγησης με στόχο να αναδειχθούν οι δυναμικές τους ως προς την εφαρμογή τους στην πολυπολιτισμική τάξη και σε σχέση με τους σκοπούς και τους και η σύνδεσή τους με τους με τους στόχους της αξιολόγησης. Δίνεται έμφαση στις εναλλακτικές μορφές αξιολόγησης και παρουσιάζονται παραδείγματα μεθόδων και τεχνικών.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Coelho E. (2007), Διδασκαλία και Μάθηση στα Πολυπολιτισμικά Σχολεία, Επίκεντρο, Θεσσαλονίκη
Ευαγγέλου Ο. (2007), Διαπολιτισμικά Αναλυτικά Προγράμματα, Τυπωθήτω, Αθήνα
Cummins J. (2005)Ταυτότητες υπό διαπραγμάτευση. Εκπαίδευση με σκοπό την ενδυνάμωση στην κοινωνία της Ετερότητας, Gutenberg ,Αθήνα κ.α.