Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές/ριες θα έχουν:
– εξοικειωθεί στις διαφορετικές «γλώσσες» της σκηνής
– γνωρίσει τις ιδιαιτερότητες της σκηνικής αφήγησης
– μάθει να επιλύουν σκηνικά προβλήματα
– μάθει να διαχειρίζονται το σκηνικό χώρο και χρόνο
– μάθει να συνεργάζονται δημιουργικά
Περιεχόμενο Μαθήματος
Οι φοιτητές καλούνται να αντιδράσουν υπεύθυνα και δημιουργικά σε ένα θεατρικό έργο που τους προτείνεται, πραγματώνοντας σύντομα δικά τους «σκίτσα» σκηνικών προτάσεων, καθοδηγώντας τους ηθοποιούς και επιμελούμενοι οι ίδιοι των σκηνικών, των φωτισμών, της μουσικής. Όλες οι παρουσιάσεις συζητούνται εξαντλητικά μέσα την τάξη. 40-50 φοιτητές παρουσιάζουν δικές τους σκηνές στο πλαίσιο του μαθήματος-εργαστηρίου. Στο τέλος του εξαμήνου οι σκηνές συγκεντρώνονται σε μια κοινή δημόσια παρουσίαση. Όσοι φοιτητές δεν παρουσιάσουν δική τους σκηνή, πρέπει να παραδώσουν έναν φάκελλο «σκηνοθεσίας στο χαρτί».
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Βιβλίο [22921661]: "Οι διάλογοι από την αγορά χαλκού", Μπέρτολτ Μπρέχτ.
Βιβλίο [22921664]: "ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ, Κείμενα των Αρτώ, Πιραντέλλο, Σόου, Μπρέχτ, Πισκάτορ, Μπέργκμαν, Τοκβίλ, 'Απια, Γκρέηγκ".
Βιβλίο [1362]: Σαίξπηρ ο σύγχρονός μας, Γιαν Κοττ Λεπτομέρειες
Βιβλίο [1362]: Γιαν Κοττ, "Σαίξπηρ ο σύγχρονός μας".