ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2: ΘΕΑΤΡΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ Ι

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2: ΘΕΑΤΡΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ Ι / ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2: ΘΕΑΤΡΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ Ι
ΚωδικόςΕΡ0202
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΘεάτρου
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΑλίκη Συμεωνάκη
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600013594

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Θεάτρου (2019-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΥποχρεωτικό632

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2: ΘΕΑΤΡΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ Ι
Ακαδημαϊκό Έτος2020 – 2021
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία6
Class ID
600161239
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
  • Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Το μάθημα δεν έχει προαπαιτούμενα, αλλά υποχρεωτική παρακολούθηση.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση: • να αναγνωρίζουν τα ιδιαίτερα στοιχεία του λογοτεχνικού όλου • να δημιουργούν αξιόλογα κείμενα, υλοποιώντας βασικές θεωρητικές αρχές • να αισθάνονται εξοικειωμένοι με τις ποικίλες τεχνικές της γραφής και της αφηγηματικής λογικής, χρησιμοποιώντας ποικίλα μορφολογικά, δομικά και γλωσσικά εργαλεία • να διακρίνουν τις ιδιομορφίες του ποιητικού λόγου εν γένει, αλλά και του εκάστοτε κειμενικού είδους, και να μπορούν να συνθέτουν πλήρεις και ποικίλες ποιητικές δημιουργίες • να προβαίνουν σε κριτική αποτίμηση των κειμένων που παρουσιάζονται από τους συμφοιτητές τους, αλλά, κυρίως, να μπορούν να αξιολογούν τη δική τους προσωπική γραφή • να υιοθετήσουν την κατασκευαστική περί του κειμένου αντίληψη, ως βάση προσωπικής έκφρασης και συγγραφικής έξης στο μέλλον • να ενεργούν ως ζωηροί και υποψιασμένοι αναγνώστες Επιπλέον, θα έχουν συγκροτήσει ένα προσωπικό corpus λογοτεχνικών κειμένων και εργαστηριακών εφαρμογών, παρουσιάζοντας μια ικανή ποιητική συλλογή. Εκτιμάται ότι οι παρακολουθήσαντες θα θέλουν και θα μπορούν να συνθέτουν αξιόλογα λογοτεχνικά κείμενα και μετά το πέρας των μαθημάτων.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα έχει εργαστηριακό χαρακτήρα και μυεί στις τεχνικές της γραφής και της ποιητικής λογικής, παρουσιάζοντας ποικίλα μορφολογικά, δομικά και γλωσσικά εργαλεία. Εν πρώτοις, οι φοιτητές εξοικειώνονται με το απαραίτητο θεωρητικό υπόβαθρο και την ακαδημαϊκή υπόσταση του αντικειμένου, και, ακολούθως, καθοδηγούνται στις προσωπικές τους δημιουργίες. Πιο συγκεκριμένα: Η εκκίνηση του μαθήματος περιλαμβάνει συνοπτική Θεωρία της Δημιουργικότητας, και σύντομη ιστορική παρουσίαση του αντικειμένου της Δημιουργικής Γραφής ως διακριτού ακαδημαϊκού πεδίου (Emerson, Wendell, Μearns, Foerster κ.λπ.). Στη συνέχεια, παρουσιάζονται οι βασικές αριστοτελικές αρχές για την Ποιητική και τα κύρια μεθοδολογικά σχήματα, όπως σήμερα είναι αποδεκτά από την επιστημονική κοινότητα. Τα θεωρητικά αυτά σχήματα συνδέονται περαιτέρω (απλουστευμένα) με κρατούσες θεωρήσεις της αφηγηματικής λογικής και του ποιητικού λόγου. Με αυτού του τύπου την θεωρητική προσέγγιση οι φοιτητές είναι έτοιμοι να περάσουν σε εργαστηριακές ασκήσεις. Οι ασκήσεις κινούνται από τα απλούστερα στα συνθετότερα, βασισμένες στην αριστοτελική διάκριση επιμέρους / καθόλου, και στην τριμερή κατάταξη σε δομικά στοιχεία, φόρμες, περιεχόμενο. Τα πρώτα μαθήματα εργαστηριακής εφαρμογής συγκροτούνται γύρω από το δομικό υλικό της γραφής, ήτοι τη λέξη, τις λεκτικές συμπλοκές και επανανοηματοδοτήσεις, τους ποιητικούς μετασχηματισμούς. Περαιτέρω διδάσκονται: συμβολισμός εικονοποιία έμμετρος λόγος, ηχητική ρυθμός frame poetry μεταπλάσεις κειμενικών ειδών οπτική γωνία, χώρος, χρόνος τίτλος, στίξη συνήθη ατοπήματα και ασφαλώς συγκεκριμένα είδη (σαπφική ωδή, χαϊκού κ.λπ.). Διακριτή ενότητα αποτελούν τα κείμενα που δημιουργούνται βασισμένα σε δόκιμα λογοτεχνικά έργα. Καθ’ όλην τη διάρκεια του εργαστηρίου οι φοιτητές ασκούνται, υλοποιούν όμως και πιο χρονοβόρα εγχειρήματα από το σπίτι και επικοινωνούν με τη διδάσκουσα ηλεκτρονικά. Σε δεύτερο χρόνο τα κείμενα παρουσιάζονται και συζητώνται στο εργαστήριο.
Λέξεις Κλειδιά
λογοτεχνία, ποίηση, εικόνα, ήχος, ρυθμός, κλειστές φόρμες
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Πολυμεσικό υλικό
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Powerpoint παρουσιάσεις. Βίντεο (εικόνα / ήχος). Η οπτικοποιήσεις λογοτεχνικών κειμένων υλοποιούνται με ΤΠΕ. Μεγάλο μέρος χρονοβόρων ως προς την κατασκευή εργαστηριακών εφαρμογών υλοποιείται στο σπίτι, αποστέλλεται με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στη διδάσκουσα, και επιστρέφεται με τον σχετικό σχολιασμό. Στη συνέχεια, τα κείμενα προβάλλονται με βιντοπροβολέα στο εργαστήριο για ομαδική κριτική ανάλυση και ανατροφοδότηση. Τα κείμενα των φοιτητών ακόμη και όσα δημιουργούνται κατά τη διάρκεια του μαθήματος λαμβάνουν τελική μορφή με τον κειμενογράφο.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις50,2
Σεμινάρια200,8
Εργαστηριακή Άσκηση150,6
Καλλιτεχνικό Εργαστήριο50,2
Καλλιτεχνική δημιουργία50,2
Σύνολο502
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Η αξιολόγηση στηρίζεται στις εβδομαδιαίες ασκήσεις εφαρμογής που έφεραν εις πέρας οι φοιτητές, τόσο στο πλαίσιο του εργαστηριακού μαθήματος, όσο και από το σπίτι.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Εργαστηριακή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
1) Το αλφαβητάριο για την ποίηση Συγγραφέας: Σουλιώτης Μίμης Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 15215 2)Διδασκαλία της Λογοτεχνίας και δημιουργική γραφή, Συγγραφέας: Ανδρέας Καρακίτσιος Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 33154233 3) Η δημιουργική γραφή στο σχολείο Συγγραφέας (επιμέλεια): Σοφία Νικολαΐδου Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 68372824
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Βιβλιογραφία ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Μεταφρασμένη στην ελληνική: Borges, J. L. (2006). Η Τέχνη του στίχου (Μ. Τόμπρου, Μτφρ.). Ηράκλειο: Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης. Chehov, A. (2007). Η Τέχνη της γραφής. Συμβουλές σε ένα νέο συγγραφέα (Β. Ντινόπουλος, Μτφρ.). Αθήνα: Εκδόσεις Πατάκη. Chi, L. (2003). Wen Fu, Η Τέχνη του Γραψίματος (Συμεών, Μτφρ.). Αθήνα: Εκδόσεις Άγρα. Culler, J. (32010). Λογοτεχνική Θεωρία. Μια συνοπτική εισαγωγή (Κ. Διαμαντάκου, Μτφρ.). Ηράκλειο: Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης. (Αρχική έκδοση 11997). Dϋring, I. (1994). Ο Αριστοτέλης. Παρουσίαση και Ερμηνεία της Σκέψης του, Α΄ (Π. Κοτζιά-Παντελή, Μτφρ.). Αθήνα: ΜΙΕΤ. Eagleton, Τ. (1989). Εισαγωγή στη Θεωρία της Λογοτεχνίας. (Μ. Μαυρωνάς, Μτφρ.). Αθήνα: Οδυσσέας. (Αρχική έκδοση 41996). Gourevitch, P. (2010). Η Τέχνη της Γραφής. 10 κορυφαίοι συγγραφείς αποκαλύπτουν τα μυστικά της τέχνης τους στο Paris Review (Μ. Τουλγαρίδου, Μτφρ.). Αθήνα: Τόπος. Huet, A. (2008). Το Σενάριο. (Ε. Πυρπάσου, Μτφρ.). Αθήνα: Εκδόσεις Πατάκη. Kundera, M. (1988). Η Τέχνη του Μυθιστορήματος (Φ. Δ. Δρακονταειδής, Μτφρ.). Αθήνα: Βιβλιοπωλείον της Εστίας, Ι. Δ. Κολλάρου & Σιας Α.Ε. Lang, Α. (2002). Πώς να αποτύχετε στη λογοτεχνία (Π. Τσαπίλης, Μτφρ.). Αθήνα: Ανατολικός. Llosa, M. V. (2001). Επιστολές σ’ ένα νέο συγγραφέα. (Μ. Μπονάτσου, Μτφρ.). Αθήνα: Εκδόσεις Καστανιώτη. Michaux, H. (2008). Ονειροπολώντας με αφορμή αινιγματικές ζωγραφιές (Μ. Βέμη, Μτφρ.). Αθήνα: Εκδόσεις Άγρα. (Αρχική έκδοση 1972). Queneau, R. (1984). Ασκήσεις Ύφους. (Α. Κυριακίδης, Απόδοση). Αθήνα: Ύψιλον. Rilke, R. M. (132005). Γράμματα σ’ ένα νέο ποιητή. (Μ. Πλωρίτης, Μτφρ.). Αθήνα: Ίκαρος. (Αρχική έκδοση 1929). Rodari, G. (1990). Ασκήσεις Φαντασίας. (Μ. Βερτσώνη-Κοκόλη, Μτφρ.). Αθήνα: Εκδόσεις Τέσσερα. (Αρχική έκδοση 1981). Rodari, G. (2003). Γραμματική της Φαντασίας – Εισαγωγή στην τέχνη να επινοείς ιστορίες, Κασαπίδης (Μτφρ.). Αθήνα: Μεταίχμιο. Ελληνική: Κallas–Καλογεροπούλου, Χ. (2006). Σενάριο - Η Τέχνη της επινόησης της αφήγησης στον κινηματογράφο, 66 ασκήσεις και 1 μέθοδος. Αθήνα: Νεφέλη. Καρακίτσιος, A. (2012). Δημιουργική Γραφή: μια άλλη προσέγγιση της λογοτεχνίας ή η επιστροφή της Ρητορικής, KEIMENA, 15. Κοκόλης, Α. Ξ. (1993). Η ομοιοκαταληξία. Θεσσαλονίκη: Στιγμή. Κόκορης, Δ. (2006). Ποιητικός ρυθμός. Θεσσαλονίκη: Νησίδες. Μαργαρίτη, Φ. (2007). Το εργαστήρι του συγγραφέα. Το εργαστήρι του αρχιτέκτονα. Και μια συνομιλία με τον Νάνο Βαλαωρίτη. Αθήνα: Εκδόσεις Καστανιώτη. Νικολαΐδου, Σ. (2012). Δημιουργική Γραφή στο σχολείο. Το τερπνόν μετά του ωφελίμου, KEIMENA, 15. Παρίσης, Ν. (1992). Μελέτες – Αναγνώσεις, Ποίηση – Πεζογραφία. Αθήνα: Εκδόσεις Πατάκη. Πουρκός, Μ. (Επιμ.). (2009). Τέχνη - Παιχνίδι - Αφήγηση. Ψυχολογικές και Ψυχοπαιδαγωγικές Διαστάσεις. Αθήνα: Τόπος. Σουλιώτης, Μ. (2009). Μου αφήνεις πενήντα δραχμές για τσιγάρα, Η Δημιουργική γραφή άνευ διδασκάλου 1. Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Σουλιώτης, Μ. (2010). Αλφαβητάριο για την Ποίηση. Θεσσαλονίκη: Επίκεντρο. Σουλιώτης, Μ., Ομάδα εργασίας: Συμεωνάκη, Α. (συντονίστρια), Λαρδούτσου, Ε., Ιωακειμίδου, Χ., Ζάουρα, Ε. & Αρμεύτη, Μ. (2012). Δημιουργική Γραφή. Οδηγίες Πλεύσεως. Λευκωσία: Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Υπηρεσία Ανάπτυξης Προγραμμάτων. Σουλιώτης, Μ. (2012). Για το ταλέντο και την έμπνευση, KEIMENA, 15. Συκουτρής, Ι. (1936). Αριστοτέλους Περί Ποιητικής. Αθήναι: Βιβλιοπωλείον της Εστίας, Ι. Δ. Κολλάρου & Σιας Α. Συμεωνάκη, A. (2013). Η Ποίηση ως Δημιουργική γραφή στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. (διδακτορική διατριβή, https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/29702). Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών. Συμεωνάκη, A. (2012). Δημιουργική γραφή και θέατρο – θεατρική γραφή και δημιουργία: προσεγγίζοντας την διδασκαλία της δημιουργικής γραφής στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση μέσω της συγγραφής θεατρικού κειμένου, KEIMENA, 15. Συμεωνάκη, Α. (2011). Το παιδί, κλέφτης στίλβοντος ποδηλάτου. Θέματα Παιδικής Λογοτεχνίας, Διημερίδα 21 & 22 Ιανουαρίου 2011. Κωτόπουλος, Τ. & Σουλιώτη, Δ. (Επιμ.). Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών. Φωστιέρης, Α. & Νιάρχος Θ. (2006). Ποίηση για την Ποίηση. Αθήνα: Εκδόσεις Καστανιώτη. Χουρμουζιάδης, Ν.Χ. (2009). Παλατινή Ανθολογία. Ερωτικά Επιγράμματα. Αθήνα:Στιγμή. Ψαροπούλου, Β. (2009). Ποιητική αδεία. Θεσσαλονίκη: Επίκεντρο. ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Allen, R. (2002). The Playful Way to Serious Writing: An Anything-Can-Happen Workbook to Inspire and Delight. New York: Houghton Mifflin Company Boston. Amabile, T. (1985). Motivation and Creativity: Effects of Motivational Orientation on Creative Writers. Journal of Personality and Social Psychology, 48 (2), 393-399. Amabile, T. M. (1996). Creativity in Context. USA: Westview Press. Andersen, C. (2004). Learning in As-If Worlds: Cognition in Drama in Education. Theory Into Practice, 43 (4), 281-286. Anderson, M., & Donelan, K. (2009). Drama in schools: meeting the research challenges of the twenty-first century. Research in Drama Education: The Journal of Applied Theatre and Performance, 14 (2), 165-171. Bassnett, S. (2005). Literature Teaching in the Twenty-First Century: A Hopeless Endeavour or the Start of Something New? The Cambridge Quarterly, 34 (3), 203-212. Beghetto, R. A. (2005). Does Assessment Kill Student Creativity? The Educational Forum, 69 (3), 254-263. Bell, J., & Magrs, P. (Ed). (2001). The Creative Writing Coursebook. Forty Authors Share Advice and Exercises for Fiction and Poetry. United Kingdom: Macmillan. Benton, P. (1999). Unweaving the Rainbow: poetry teaching in the secondary school I. Oxford Review of Education, 25 (4), 521-531. Bickham, M. J. (1997). The 38 most common fiction writing mistakes (and how to avoid them). Cincinnati, Ohio: Writer’s Digest Books. Brophy, K. (2007). Workshopping the Workshop and Teaching the Unteachable. Στο Creative Writing Studies, Practice, Research and Pedagogy. Clevedon, Buffalo, Toronto: Multilingual Matters LTD. Carter, J. (2010). Just Imagine, Creative Ideas for Writing, Oxon: David Fulton Publishers. Clark, C. (2000). Testing versus creativity. Education 3-13, 28 (3), 37-40. Csikszentmihalyi, M. (1997). Creativity, Flow and the psychology of discovery and invention. New York: Harper Perennial. Cusworth, R. & Simons, J. (1997). Beyond the Script, Drama in the classroom. Australia: Primary English Teaching Association. Davidson, C. & Fraser, G. (2009). Writing Poetry, Creative and Critical Approaches. United Kingdom: Palgrave Macmillan. Dawson, P. (2005). Creative Writing and the New Humanities. Routledge: London and New York. Dawson, P. (2007). The Future of Creative Writing. Στο Earnshaw, S. (Επιμ.), The Handbook of Creative Writing. Edinburgh: Edinburgh University Press. Dewey, J. (1938). Experience & Education. New York: Touchstone. Doloughan, F. (2012). Transforming texts: Learning to become a (creative) writer through reading. New Writing: The International Journal for the Practice and Theory of Creative Writing, 9 (2), 182-203. Dymoke, S. (2001). Taking Poetry off its Pedestal: The Place of Poetry Writing in an Assessment Driven Curriculum. English in Education, 35 (3), 32-41. Dymoke, S. (2003). Drafting and Assessing poetry, A Guide for Teachers. London: Paul Chapman Publishing. Earnshaw, S. (2007). The Writer as Artist: The Handbook of Creative Writing. Edinburgh: Edinburgh University Press. Eliot, T. S. (1953). The Three Voices of Poetry. London: Cambridge University Press. Erion, P. (1997). Drama in the Classroom, Creative activities for Teachers, Parents & Friends. California: Lost Coast Press, Fort Bragg. Geraghty, M. (2009). The five-minute writer, Exercise and inspiration in creative writing in five minutes a day. Oxford: How To Books. Gooch, S. (32001/11988). Writing a play. London: A&C Black. Graham, R., Newall, H., Leach, H., & Singleton, J. (Ed). (2005). The Road To Somewhere, A Creative Writing Companion. New York: Palgrave Macmillan. Grainger, T., Goouch, K. & Lambirth, A. (2003), Playing the Game called Writing: Children's Views and Voices. English in Education, 37, 4–15. Griswold, A. (2006). Assessment Lists: One Solution for Evaluating Student Poetry. The English Journal, 96 (1), 70-75. Harper, G. (2010). Several Faces of Creative Writing. New Writing: The International Journal for the Practice and Theory of Creative Writing, 7 (3), 175-178. Hughes, T. (1967). Poetry in the Making, A Handbook for Writing and Teaching. London: Faber and Faber. Kaufman, J. C., & Sternberg, R. J. (Ed.). (2011). The Cambridge Handbook of Creativity. Cambridge: Cambridge University Press. King, S. (2000). On Writing. A Memoir of the Craft. Great Britain: Hodder & Stoughton. Kövecses, Z. (2010). Metaphor, A practical introduction. Oxford: Oxford University Press. Magee, P. (2011). His Face Bore a Striking Resemblance to My Father's: On the Poet's Internal Critic. New Writing: The International Journal for the Practice and Theory of Creative Writing, 8 (2), 114-131. Maley, A., & Duff, A. (222004/11978). Drama Techniques in Language Learning, A resource book of communication activities for language teachers. Cambridge: Cambridge University Press. Matson, C. (1998). Let the Crazy Child Write! Finding Your Creative Writing Voice, Novato California: New World Library. Maxwell, C. (2010). Teaching nineteenth-century aesthetic prose: A writing-intensive course, Arts and Humanities in Higher Education, 9, 191-204. Mills, P. (2006). The Routledge Creative Writing Coursebook. Oxon: Routledge. Moorman, H. (2006). Backing into Ekphrasis: Reading and Writing Poetry about Visual Art. The English Journal, 96 (1), 46-53. Morgan, M. (2001). How to teach poetry writing at Key Stage 2, Oxon: David Fulton Publishers. Morley, D. (2007). The Cambridge Introduction to Creative Writing. Cambridge: Cambridge University Press. Moustaki, N. (2001). The complete Idiot’s Guide to Writing Poetry. New York: Alpha Books. Myers, M. P. (1998). Passion for Poetry. Journal of Adolescent & Adult Literacy, 41 (4), 262-271. Neelands, J. (2009). Acting together: ensemble as a democratic process in art and life. Research in Drama Education: The Journal of Applied Theatre and Performance, 14 (2), 173-189. Nicholls, S. (2009). Beyond Expressive Writing: Evolving Models of Developmental Creative Writing. Journal of Health Psychology, 14, 171-181. Norris, J. (2000). Drama as Research: Realizing the Potential of Drama in Education as a Research Methodology. Youth Theatre Journal, 14 (1), 40-51. O’ Day, S. (2001). Creative Drama through Scaffolded Plays in the Language Arts classroom. Primary Voices K-6, 9 (4), 20-26. O’Neill, C. (1985). Imagined worlds in theatre and drama. Theory Into Practice, 24 (3), 158-165. Oliver, F. L. (2001). Turning Children on to Poetry, A Creative Writing Experiment. USA: Writers Club Press. Perfect, K. (1999). Rhyme, and Reason: Poetry for the Heart and Head. The Reading Teacher, 52 (7), 1-15. Redmond, J. (2006). How to write a poem. UK: Blackwell Publishing. Scannell, V. (1987). Poetry for Children. Children’s literature in education, 18 (4), 202-209. Shaw, R. (2008). 1001 Brilliant Writing Ideas, Teaching inspirational story-writing for all ages. Oxon: Routledge. Skelton, S. (2006). Finding a Place for Poetry in the Classroom Every Day, The English Journal, 96 (1), 25-29. Smith, J., & Wrigley, S. (2012). What has writing ever done for us? The power of teachers’ writing groups. English in Education, 46, 1, 69-84. Snider, J. S. (1978). Developing Non-Essay Tests to Measure Affective Response to Poetry. The English Journal, 67 (7), 38-40. Spiro, J. (2004). Creative Poetry Writing. Oxford: Oxford University Press. Urian, D. (2000). Drama in education: From theory to study cases. Contemporary Theatre Review, 10 (2), 1-9. Viders, S., Storey, L., Gorman, C., & Martinez, B. (2006). 10 steps to creating memorable characters. New York: Lone Eagle. Vincent, J. (2001). The role of visually rich technology in facilitating children’s writing, Journal of Computer Assisted Learning, 17, 242-250. White, F. (2008). The daily writer (366 meditations to cultivate a productive and meaningful writing life). Cincinnati, Ohio: Writer’s Digest Books. Winston, J. (1999). Theorising Drama as Moral Education. Journal of Moral Education, 28 (4), 459-471. Womack, P. (2011). Dialogue. USA & Canada: Routledge. Womelsduff, D. (2005). The Paradox of Structure and Freedom: An Experiment in Writing Poetry. The English Journal, 94 (4), 23-27. Wright, R. R., Coryell, J. E., Martinez, M., Harmon, J., Henkin, R., Keehn, S., (2010). Critical Transformative Learning Through Adult Poetry Reading, Rhyme, Response, and Reflection: An Investigation of the Possibilities for Critical Transformative Learning Through Adult Poetry Reading. Journal of Transformative Education 8, 103-123.
Τελευταία Επικαιροποίηση
14-04-2020