Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος:
1. Οι φοιτητές αποκτούν εμπειρίες διδασκαλίας και εμψύχωσης σε πραγματικές συνθήκες ομάδων (μη τυπικής εκπαίδευσης, μαθητών ή ενηλίκων).
2. Οι φοιτητές εφοδιάζονται με ένα πλήθος ειδικών μεθόδων, κατάλληλων τεχνικών και εφαρμογών στο πλαίσιο της παιδαγωγικής του θεάτρου που να διευκολύνει την εκπαίδευση, τη μάθηση και την ενδυνάμωση των συμμετεχόντων σε ευρύτερα εκπαιδευτικά, κοινωνικά και πολιτισμικά πλαίσια.
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το Εργαστήριο συναρτάται με τα μάθηματα της Παιδαγωγικής του Θεάτρου καθώς αποτελεί εφαρμογή των γνώσεων αυτών στην εκπαίδευτική και κοινωνική πράξη.
Έμφαση δίνεται στην πρακτική άσκηση των φοιτητών σε κοινωνικούς και πολιτιστικούς φορείς (μουσεία, βιβλιοθήκες, φεστιβάλ, ορφανοτροφεία, γηροκομεία, ευάλωτες κοινωνικές ομάδες) μέσα από την προετοιμασία, εφαρμογή και αξιολόγηση θεατροπαιδαγωγικών παρεμβάσεων/ προγραμμάτων στα συγκεκριμένα πλαίσια.
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Boal, A.(2013) Θεατρικά παιχνίδια για ηθοποιούς και για μη ηθοποιούς, Θεσσαλονίκη: Σοφία.
Kempe, A. (2005) Εκπαιδευτικό Δράμα και Ειδικές Ανάγκες, μτφρ. Α. Βεργιοπούλου, Αθήνα: Πατάκη.
Nicholson, H. (2005) Applied Drama: the gift of theatre, London: PALGRAVE MACMILLAN
Anderson M. and Dunn J. (2013) How Drama Activates Learning: contemporary research and practice, London and New York: Bloomsbury