ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕΚΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ / FOREIGN LANGUAGE LEARNING AND TEACHING: YOUNG LEARNERS
ΚωδικόςΓλ3-480
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΑγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Χαρακτηρισμός ΜαθήματοςΠΠΔΕ ΙΙΙ
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600012081

Πρόγραμμα Σπουδών: 2018-2019

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-6

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΕΚΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600161636

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΦιλοσοφική (Νέα)
ΌροφοςΌροφος 4
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ 417 (136)
ΗμερολόγιοΔευτέρα 13:30 έως 16:00
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
• Να κατανοούν τις τεχνικές, το υλικό και τις δραστηριότητες • Να υιοθετούν παρόμοιες πρακτικές στις δικές τους τάξεις • Να αναπτύσσουν υλικό σχετικό με τα ενδιαφέρονται των μικρών μαθητών.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα αυτό εξετάζει την ανάπτυξη των παιδιών ανάμεσα στις ηλικίες των 4 και 12 ετών και διερευνά τις επιπτώσεις στις τεχνικές διδασκαλίας των Αγγλικών. Λαμβάνοντας υπόψη πως σκέφτονται και μαθαίνουν τα παιδιά, το μάθημα παρέχει ένα πλαίσιο για τη διαμόρφωση της σκέψης σχετικά με τη διαδικασία εκμάθησης της αγγλικής γλώσσας από τα παιδιά και επιτρέπει την ανάλυση των στρατηγικών διδασκαλίας για μια αποτελεσματική διδασκαλία της ξένης γλώσσας στα μικρά παιδιά, εγκαθιστώντας ένα σύνδεσμο ανάμεσα στο νηπιαγωγείο και στο δημοτικό. Στο μάθημα επίσης αναλύονται οι πρόσφορες μέθοδοι σχετικά: (α) με την ανάπτυξη εγρήγορσης στο περιβάλλον της τάξης (π.χ. project work, θεατρική αναπαράσταση λόγου, τέχνη και χειροτεχνία) και (β) με την υποστήριξη των παιδιών για αποτελεσματική εκμάθηση (π.χ. ομοιοκατάληκτος λόγος, τραγούδια, παιχνίδια, ιστορίες, χρήση βοηθημάτων διδασκαλίας, διαθεματικότητα). Ο στόχος του μαθήματος είναι να εξοικειώσει όσους το παρακολουθούν με τη διδασκαλία της αγγλικής σε πολύ μικρούς μαθητές και να διαμορφώσει ιδέες και προτάσεις για τις δραστηριότητες στην τάξη. Βιντεοσκοπιμένα μαθήματα λειτουργούν υποστηρικτικά για τους συμμετέχοντες στην κατανόηση των διαδικασιών διδασκαλίας, ενώ φωτίζουν πτυχές που αναδύουν και αναδεικνύουν τα σημεία που παρουσιάζονται στις διαλέξεις.
Λέξεις Κλειδιά
εκμάθηση, διδασκαλία, παιδική ηλικία
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
Περιγραφή
παρουσιάσεις με powerpoint, προβολή βιντεοσκοπημένων μαθημάτων
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις1506
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων
Συγγραφή εργασίας / εργασιών
Σύνολο1506
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Γραπτή εξέταση
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Brewster, J., Ellis, G., and Girard, D. 1991. The Primary English Teacher's Guide. Penguin. Browne, A. 2002. Developing Language and Literacy 3-8. Paul Chapman. Brumfit, C., Moon, J. and Tongues, R. (eds.), 1991. Teaching English to Children. Harper-Collins. Cameron, L. 2001. Teaching Languages to Young Learners. Cambridge University Press. Driscoll, P. and Frost, D. 1999. The Teaching of Modern Foreign Languages in the Primary School. Routledge. Garton, S., Copland, F. & Burns, A. (2011). Investigating Global Practices in Teaching English to Young Learners. ELT Research Papers 11-01. Aston University. Birmingham. Dunn, O. 1983. Beginning English with Young Children. Macmillan. Dunn, O. 1984. Developing English with Young Learners. Macmillan. Halliwell, S. 1992. Teaching English in the Primary Classroom. Longman. Kennedy, C. and Jarvis, J. 1991. Ideas and Issues in Primary ELT. Nelson. Moon, J. and Nikolov, M. (eds). 2000. Research into Teaching English to Young Learners. University Press Pecs. Nikolov, M. 2002. Issues in English Language Education. Peter Lang.Nikolov, M (ed) (2009). The Age Factor and Early Language Learning. Mouton de Gruyter. Nikolov, M (ed).2009. Early Learning of Modern Foreign Languages: Processes and Outcomes. Multilingual Matters. Nikolov, M. and Curtain, H. 2000. An Early Start: Young Learners and Modern Languages in Europe and Beyond. Strasbourg: Council of Europe Scott, W. and Ytreberg, L. 1990. Teaching English to Children. Longman. Slattery, M. and Willis, J. 2001. English for Primary Teachers: A Handbook of Activities and Classroom Language. Oxford University Press. Smidt, S. (Ed.) 1998. The Early Years. Routledge. Wood, D. 1988. How Children Think and Learn. Blackwell.
Τελευταία Επικαιροποίηση
10-07-2015