ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΣΥΓΧΡΟΝΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ / CONTEMPORARY AMERICAN DRAMA/THEATRE
ΚωδικόςΛογ7-329
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΑγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600007104

Πρόγραμμα Σπουδών: 2018-2019

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 4
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-6

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΣΥΓΧΡΟΝΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
Ακαδημαϊκό Έτος2019 – 2020
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600161653

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΣχολείο Νέας Ελληνικής Γλώσσας
ΌροφοςΙσόγειο
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ 112 (111)
ΗμερολόγιοΠαρασκευή 11:00 έως 13:30
Τύπος Μαθήματος
  • Επιστημονικής Περιοχής
Κατηγορία Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι φοιτητές/τριες: 1. θα αποκτήσουν την ικανότητα ανάλυσης θεατρικών κειμένων, 2. θα μπορούν να εντοπιζουν ομοιοτήτες και διαφορές μεταξύ θεατρικών ρευμάτων και κινημάτων (μελόδραμα, ρεαλισμός, νατουραλισμός, εξπρεσιονισμός, θέατρο του παραλόγου), 3. θα μελετήσουν την επίδραση του κοινωνικοπολιτικού πλαισίου παραγωγής του θεατρικού κειμένου, 4. θα προσεγγίσουν τις αισθητικές και ιδεολογικές παραμέτρους του δράματος
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Themes and Plays American political drama Royall Tyler, The Contrast (1787) (The Norton Anthology of American Literature, vol. A) American social comedy Anna Cora Mowatt, Fashion (1845) American melodrama Augustin Daly, Under the Gaslight (1867) American realism James A. Herne, Margaret Fleming (1890) American expressionism Elmer Rice, The Adding Machine (1923) American feminism Sophie Treadwell, Machinal (1928) Lillian Hellman, The Children’s Hour (1934) American proletarian drama Clifford Odets, Waiting for Lefty (1935) American metatheatre Thorton Wilder, Our Town (1938) American historical drama Arthur Miller, The Crucible (1953) American modified realism Eugene O’Neill, Long Day’s Journey into Night (1956) – The Norton Anthology of American Literature, vol. D) American postmodernism Edward Albee, The Zoo Story (1959)
Λέξεις Κλειδιά
θεατρο, θεωρία, ιστορία, κριτική
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
powerpoint presentations, videos, emails, e-learning platform
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις983,9
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων241,0
Εξετάσεις281,1
Σύνολο1506
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Τελικές εξετάσεις
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Θέατρο,Κοινωνία, Έθνος: απο την Αμερική στις Ηνωμένες Πολιτείες
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Antonin, Artaud. The Theatre and Its Double Aston, Elaine. Theatre as Sign System (PN 2041. S45A85) Austin, Gayle, Feminist Theories for Dramatic Criticism (PN 1633. F45A9) Bennett, Susan. Theatre Audiences (PN 1590. A9B48) Berney, K. A. Contemporary American Dramatists (PS 352. C65) Bigsby, C. W. E. A critical introduction to twentieth-century American drama. Bordman, Gerald Martin. American theatre: a chronicle of comedy and drama, 1869-1914. Birringer, Johannes. Theatre, History, Postmodernism (PN 2039. B57) Chinoy, Helen Krich., Jenkins, Linda Walsh. Women in American theatre. Cohn, Ruby. American Dramatists 1960-1980. Digaetani, John. Search for a Postmodern Theatre (PS 352. S43). Dolan, Jill. Spectator as Critic. Kolin, Philip. American Playwrights Since 1945 (PS 350. A4) Macdonald, Erik. Theatre at the Margins (PN 2193. E86. M33). Malkin, Jeanette. Verbal Violence in Contemporary Drama (PN 1861. M28) Mance Williams. Black Theatre in the 1960s and 1970s (PN 2270. A35) Marranca, Bonnie and G. Dasgupta (eds). American Playwrights. Martin, Jacqueline. Voice in Modern Theatre (PN 2071. S65M37) Martin, Randy. Performance as Political Act Orr, John. Tragicomedy and Contemporary Culture (PN 1907. 07) Pavis, Patrice. Theatre at the Crossroads of Culture (PN1643. P3813) Phelan, Peggy. The Politics of Performance (NY 650. P6P47) Postlewait, Thomas. Interpreting the Theatrical Past Reinelt, G. ed. Critical Theory and Performance (PN 2039. C75) Roudané, Matthew. American Drama Since 1960 (PS 352. R 68) Wiles, Timothy. The Theatre Event (PN 2189. W51980) Quinn, Arthur Hobson. Representative American plays: from 1767 to the present day. Senelick, Laurence. The American stage: writing on theater from Washington Irving to Tony Kushner. Walker, Julia A. Expressionism and modernism in the American theatre: bodies, voices, words. Watt, Stephen and Gary A. Richardson. American drama: colonial to contemporary. Wilmeth, Don B. and C. W. E. Bigsby. The Cambridge history of American theatre. Witham, Barry. Theatre in the United States, 1750-1915. ************************** .NOTE: Students are not expected to read all these secondary books. They can consult those sources they consider most useful for their better understanding of the course.
Τελευταία Επικαιροποίηση
20-11-2020