Εισαγωγή στην Επαυξημένη-Εικονική-Μεικτή Πραγματικότητα

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕισαγωγή στην Επαυξημένη-Εικονική-Μεικτή Πραγματικότητα / Introduction to Augmented-Virtual-Mixed Reality
Κωδικός2ΕΕΜΠ1
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΚινηματογράφου
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
Υπεύθυνος/ηΝεφέλη μαρία Δημητριάδη
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600019117

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήμα Κινηματογράφου (2009-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 217
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚορμόςΥποχρεωτικό214

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΕισαγωγή στην Επαυξημένη-Εικονική-Μεικτή Πραγματικότητα
Ακαδημαϊκό Έτος2020 – 2021
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600162813
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Στόχος του μαθήματος είναι η εισαγωγή του/της φοιτητή/φοιτήτριας στην αισθητική του μέσου της Επαυξημένης-Εικονικής-Μεικτής Πραγματικότητας στον Κινηματογράφο, καθώς και η παρουσίαση και κατανόηση των καλών πρακτικών και μεθόδων ανάπτυξης καινοτόμων κινηματογραφικών εφαρμογών Επαυξημένης-Εικονικής-Μεικτής Πραγματικότητας.
Γενικές Ικανότητες
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Αυτόνομη εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα περιλαμβάνει εισαγωγή στην αισθητική του μέσου της Επαυξημένης-Εικονικής-Μεικτής Πραγματικότητας στον Κινηματογράφο, καθώς και παρουσίαση και ανάλυση των καλών πρακτικών και μεθόδων ανάπτυξης καινοτόμων κινηματογραφικών εφαρμογών Επαυξημένης-Εικονικής-Μεικτής Πραγματικότητας.
Λέξεις Κλειδιά
Αισθητική Επαυξημένης-Εικονικής-Μεικτής Πραγματικότητας, Επαυξημένς-Εικονική-Μεικτή Πραγματικότητα στον Κινηματογράφο
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Στι διδασκαλία θα χρησιμοποιηθούν διαδικτυακές πηγές και πολυμεσικό υλικό καθώς και ΤΠυ θα αξιοποιηθούν στην επικοινωνία με τους φοιτητές.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις301
Σεμινάρια301
Καλλιτεχνικό Εργαστήριο100,3
Εκπαιδευτικές επισκέψεις και παρακολούθηση συνεδρίων / σεμιναρίων / εκδηλώσεων50,2
Συγγραφή εργασίας / εργασιών100,3
Εξετάσεις50,2
Σύνολο903
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Ο/Η φοιτητής/φοιτήτρια αξιολογείται μέσω γραπτής υποχρεωτικής και απαλλακτικής εργασίας 3,000 έως 4,000 λέξεων (10 περίπου σελίδες), συμπεριλαμβανομένων των υποσημειώσεων και της βιβλιογραφίας.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 320154 Έκδοση: 1/2016 Συγγραφείς: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΕΠΟΥΡΑΣ, ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΑΝΤΩΝΙΟΥ, ΝΙΚΟΣ ΠΛΑΤΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΑΡΙΤΟΣISBN: 978-960-603-382-7Τύπος: Ηλεκτρονικό ΒιβλίοΔιαθέτης (Εκδότης): Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα - Αποθετήριο "Κάλλιπος" Εισαγωγή στην τέχνη του κινηματογράφου Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 33153075 Έκδοση: 3 ανατύπωση/2012Συγγραφείς: D. Bordwell, K. ThompsonISBN: 978-960-250-318-8Τύπος: ΣύγγραμμαΔιαθέτης (Εκδότης): ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΗΣ Ανατομία του κινηματογράφου Κωδικός Βιβλίου στον Εύδοξο: 25991 Έκδοση: 1η έκδ./2010Συγγραφείς: Dick Bernard F. (Επιμέλεια Εύα Στεφανή)ISBN: 978-960-16-3730-3Τύπος: ΣύγγραμμαΔιαθέτης (Εκδότης): Σ. ΠΑΤΑΚΗΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΝΕΜΗΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Σαντοριναίος, Μ., Ζώη, Σ., Δημητριάδη, Ν., «Από τις σύνθετες τέχνες στα υπερμέσα και τους νέους εικονικούς-δυνητικούς χώρους. Ένα εγχειρίδιο για τον καλλιτέχνη που ασχολείται με την ψηφιακή τέχνη», Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα, Εκδόσεις Κάλλιπος, Αθήνα, 2015. A. Gigante, M., «Virtual Reality: Definitions, History and Applications», Elsevier Ltd, 1993. J. Shaw, P. Weibel, «Future Cinama. The Cinematic Imaginary after Film», MIT Press, USA, 2003. Kwastek, K. «Aesthetics of Interaction in Digital Art» The MIT Press., ΘΣΑ, 2013 Slater & Wilbur, «A Framework for Immersive Virtual Environments (FIVE): Speculations on the Role of Presence in Virtual Environments», MIT, 1997 Streitz & Nixon, «The disappearing computer», ACM, 2005 Van Krevelen, Poelman, «A Survey of Augmented Reality Technologies, Applications and Limitations», 2010.
Τελευταία Επικαιροποίηση
01-10-2020