Αγουρίδη Σάββα, (1978). Ψυχολογία και Θρησκευτική Ζωή. Θεσσαλονίκη: Πουρναρά.
Craig Dykstra & Sharon Parks, (1986). Faith Development and Fowler. ReligiousEducationPress, Birmihgham.
Hyde Kenneth, (1990). Religion in Childhood and Adolescence. A Comprehensive Review of the Research. Religious Education Press, Birmihgham.
Fowler James, (1995). Stages of Faith. Harper One.
FowlerJames, (2000). Becoming Adult, Becoming Christian. Jossey –Bass.
Φράγκος Κωνσταντίνος, (1963). Η παιδική λατρεία ως θεσμός λατρευτικής αγωγής και χριστιανικής μορφώσεως. Ιωάννινα.
Κακαβούλης Αλέξανδρος, (1994). Ηθική Ανάπτυξη και Αγωγή. Αθήνα.
Κρασανάκης, Γεώργιος, (2010). Μορφές της ηθικής ζωής του παιδιού. Αθήνα: Παρρησία.
Καστανάς Θεόδωρος, (1949). Η Σχολική Θρησκευτική Ζωή. Θεσσαλονίκη.
Κογκούλης Ιωάννης, (1976). Ηθική Ανάπτυξις εις την παιδικήν ηλικίαν. Θεσσαλονίκη.
Ratcliff Donald, (1988). Handbook of Preschool Religious Education. Wipf& Stock
Parks Sharon, (1991). The critical Years. Young Adults and the Search for Meaning, Faith, and Commitment. SanFrancisco: Harper.
Περσελής Εμμανουήλ, (2013). Πίστη και Χριστιανική Αγωγή. Αθήνα: Γρηγόρη.
Περσελής Εμμανουήλ, (2007). Θεωρίες Θρησκευτικής Ανάπτυξης και Αγωγής. Αθήνα: Γρηγόρη.
Σακελλαρίου Μαρία, Ζεμπύλας Μιχαλινός, Πέτρου Αλέξιος, (Επιμέλεια). (2010). Ηθική Εκπαίδευση. Διλήμματα και προοπτικές. Αθήνα: ΚριτικήΕΠΕ.
Ασπιώτη Αρ. (1962). Το παιδί και η θρησκευτική διαπαιδαγώγηση. Αθήναι.
Νεκταρίου Κεφαλά, Μάθημα Χριστιανικής Ηθικής προς χρήσιν των μαθητών της Ριζαρείου Σχολής, εκδ. Καλαράκη, εν Αθήναις 1807
Αγραφιώτης Δημήτριος (1959). Ηθικός και Κοινωνικός εξοπλισμός του ατόμου. Θεσσαλονίκη.
Ασπιώτη Αρ. (1952). Ο έφηβος και η θρησκευτική ζωή. Αθήναι.
Dupré Ben (2017). Διλήμματα Ηθικής για τη ζωή και τον κόσμο. Αθήνα: Διόπτρα.
Σωτηρόπουλος Χαράλαμπος (1998). Κοινωνικά και Θεολογικά Θέματα. Αθήναι.
Κογκούλης Ιωάννης (1980). Η Ευχαριστιακή αγωγή εις την παιδικήν ηλικίαν. Διατριβή επί Διδακτορία. Θεσσαλονίκη.
ΑΠΘ.
Σπυρόπουλος Δημήτριος, (2015). Διδακτικές προσεγγίσεις στο μάθημα των Θρησκευτικών με αφετηρία τη Γ΄τάξη δημοτικού Σχολείου. Μια προσπάθεια κατανόησης του θρησκευτικού βιώματοςτων εκπαιδευτικών στο σύγχρονο σχολείο. Καρδίτσα
Πούρκος Μάριος, (1990). Η Ανάπτυξη της ηθικής αυτονομίας (Γνωστικο - Αναπτυξιακή Μεθοδολογία). Αθήνα.
Καραφύλλης Γρηγόρης, (1995). Γνωσιολογικά και Ηθικά ζητήματα στη Φιλοσοφία της Παιδείας. Θεσσαλονίκη: Βάνιας.
Steiner Rudolf, (1991). Die Erziehung des Kindes vom Gesichtspunkte der Geisteswissenschaft. Αθήνα: ΠΠύρινος Κόσμος.
Βασιλόπουλος Χρήστος, (1983). Η Ανάπτυξη της θρησκευτικής σκέψης και το μάθημα των Θρησκευτικών. Θεσσαλονίκη. Ανάτυπο: περιοδ. Σύναξη (4), 1982.
Σακελλάριος Γεώργιος, (1938). Η εξέλιξις του Θρησκευτικού Βίου του Έλληνος Εφήβου. Θεσσαλονίκη: Θεοδωρίδου. Επιστημονική Επετηρίδα Φιλοσοφικής Σχολής ΑΠΘ.
Σακελλάριος Γεώργιος, (1937). Η εξέλιξις του Θρησκευτικού Βίου του Έλληνος Εφήβου. Ανάτυπο από τα Πρακτικά της Ακαδημίας Αθηνών, 12, 1937, σ. 300.
Σακελλάριος Γεώργιος, (1937). Η εξέλιξις της Ηθικής Κρίσεως του Έλληνος Εφήβου. Ανάτυπο από τα Πρακτικά της Ακαδημίας Αθηνών, 12, 1937, σ. 367.
Driver Julia (2007). Ethics: the fundamentals. USA: Blackwell.
Bataille Georges, (1982).Theorie de la religion. Αθήνα: Ύψιλον.