GREEK NATURE: BIODΙVERSITY, CONSERVATION AND ECOSYSTEM SERVICES

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςGREEK NATURE: BIODΙVERSITY, CONSERVATION AND ECOSYSTEM SERVICES / GREEK NATURE: BIODΙVERSITY, CONSERVATION AND ECOSYSTEM SERVICES
ΚωδικόςES4059
ΣχολήΘετικών Επιστημών
ΤμήμαΒιολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΑνδρέας Δρούζας
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600017232

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήμα Βιολογίας (2017-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ERASMUS ΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-6

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςGREEK NATURE: BIODΙVERSITY, CONSERVATION AND ECOSYSTEM SERVICES
Ακαδημαϊκό Έτος2020 – 2021
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία5
Class ID
600168004
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
  • Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές: (i) θα έχουν μια αποκτήσει μια ολοκληρωμένη εικόνα για την Ελληνική φύση, συμπεριλαμβανομένων των πτυχών αειφορίας και διατήρησης, και θα έχουν αντιληφθεί τους παράγοντες που έχουν συντελέσει ώστε να έχει σήμερα η χώρα υψηλή ποικιλότητα χλωρίδας και πανίδας, ii) θα έχουν εμβαθύνει σε χαρακτηριστικά της Ελληνικής χλωρίδας και πανίδας, ποικιλότητας βλάστησης, οικοσυστημάτων θαλάσσιων και γλυκού νερού, καθώς και στη χρήση γενετικών δεικτών για τη μελέτη της πανίδας, iii) θα έχουν εξοικειωθεί με αντιπροσωπευτικούς τύπους οικοσυστημάτων και είδη χλωρίδας και πανίδας. iv) θα έχουν κατανοήσει θέματα που αφορούν τις απειλές που υφίσταται η βιοποικιλότητα της Ελλάδας και τις προσπάθειες για τη διατήρησή της (συμπεριλαμβανομένου του δικτύου Natura-2000), όπως επίσης τις οικοσυστημικές υπηρεσίες και τις συνδέσεις με τους Στόχους Αειφορικής/Βιώσιμης Ανάπτυξης
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Αυτόνομη εργασία
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
Λέξεις Κλειδιά
Ελληνική Φύση, Βιοποικιλότητα, Διατήρηση, Αειφορία, Οικοσυστημικές υπηρεσίες, Χλωρίδα, Πανίδα
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις421,7
Άσκηση Πεδίου
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων803,2
Εκπόνηση μελέτης (project)251
Εξετάσεις30,1
Σύνολο1506
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
31-08-2021