Αυτόνομη μάθηση σε θέμα της Παιδαγωγικής του Σχολείου

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΑυτόνομη μάθηση σε θέμα της Παιδαγωγικής του Σχολείου / Intependent learning in School Pedagogy
ΚωδικόςΠΕΠΣ311
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΦιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
Υπεύθυνος/ηΚυριάκος Μπονίδης
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600019715

Πρόγραμμα Σπουδών: Παιδαγωγική Επιστήμη: Ειδική Αγωγή, Παιδαγωγική του Σχολείου, Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 15
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
Παιδαγωγική του ΣχολείουΥποχρεωτικό3210

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΑυτόνομη μάθηση σε θέμα της Παιδαγωγικής του Σχολείου
Ακαδημαϊκό Έτος2020 – 2021
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία2
Class ID
600168013
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
  • Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • ΠΕ101 Συγγραφή της επιστημονικής εργασίας
  • ΠΕ102 Εκπαιδευτική έρευνα: Ποσοτικές προσεγγίσεις
  • ΠΕ103 Εκπαιδευτική έρευνα: Ποιοτικές προσεγγίσεις
  • ΠΕΠΣ301 Ιστορία και θεωρία του σχολείου
  • ΠΕΠΣ302 Κοινωνιολογία του σχολείου και της τάξης
  • ΠΕΠΣ303 Προγράμματα Σπουδών και βιβλία σχολικής εκπαίδευσης
  • ΠΕΠΣ305 Οι ΤΠΕ ως γνωστικό εργαλείο στο σχολείο
  • ΠΕΠΣ306 Το σχολείο της Παιδαγωγικής της Ειρήνης
  • ΠΕΠΣ307 Το διαπολιτισμικό σχολείο
  • ΠΕΠΣ308 Η λογοτεχνία στο σχολείο και την κοινωνία
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Σκοπός του μαθήματος είναι ο φοιτητής/η φοιτήτρια να συλλέξει και να μελετήσει βιβλιογραφία και συγγράψει μία εργασία σε ειδικό θέμα της Παιδαγωγικής του Σχολείου, στο οποίο επιθυμεί να εμβαθύνει.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Βιβλιογραφία και αρθρογραφία
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων1004
Φροντιστήριο200,8
Εκπαιδευτικές επισκέψεις και παρακολούθηση συνεδρίων / σεμιναρίων / εκδηλώσεων200,8
Συγγραφή εργασίας / εργασιών1104,4
Σύνολο25010
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Η αξιολόγηση είναι ατομική και διαρκής, τόσο της διαδικασίας όσο και του αποτελέσματος (της τελικής εργασίας που κατατίθεται) γίνεται από το μέλος ΔΕΠ-επιβλέποντα/-ουσα της αυτόνομης μάθησης του φοιτητή/της φοιτήτριας.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Έκθεση / Αναφορά (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
09-12-2020