Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι φοιτητές με την ολοκλήρωση του μαθήματος θα:
1. αντιλαμβάνονται σε βάθος την έννοια της ψηφιοποίησης
2. προσδιορίζουν τις παραμέτρους ψηφιοποίησης
3. διαμορφώνουν την ταξινομία ψηφιοποίησης έργων
4. διαμορφώνουν την ταξινομία (θεολογικών) πολιτιστικών αντικειμένων
5. μελετάνε, φιλτράρουν, αξιοποιούν μεγάλα έργα πολιτιστικής ψηφιοποίησης
6. εγκεντρίζουν και αξιοποιούν την ψηφιοποίηση (θεολογικών) πολιτιστικών αντικειμένων
Περιεχόμενο Μαθήματος
Η ανάπτυξη των υπολογιστικών/ψηφιακών τεχνολογικών συστημάτων δημιούργησε την αντίστοιχη υπολογιστική/ψηφιακή εποχή και μετα-εποχή, με τα εξαιρετικά αποτελέσματα και δυνατότητές της. Ανάμεσα στα άλλα, η εφαρμογή και επίδραση (impact) των συστημάτων αυτών στην υπηρεσία του Πολιτισμού και της Πολιτιστικής Κληρονομιάς αποτελεί μία από τις πιο γόνιμες συζεύξεις της Πληροφορικής με άλλους χώρους. Έτσι η μέχρι τώρα εποχή της δημιουργίας πολιτιστικής κληρονομιάς συμπληρώνεται με την εποχή της ψηφιακής επεξεργασίας πολιτιστικών οντοτήτων. Αυτό αποτελεί το αντικείμενο του μαθήματος με εστίαση και στα πολιτιστικά αντικείμενα θεολογικού ενδιαφέροντος.
Περιγραφή
Αξιολογούνται τα ακόλουθα:
Συνεργατικότητα, προσπάθεια, φιλότιμο, αντίληψη: κατά την διαρκή εργαστηριακή διεπαφή και αλληλεπίδραση με τον φοιτητή
Ικανότητες, ευφυϊα, ακρίβεια, σαφήνια: κατά την διαδικασία των εξετάσεων (προφορικών και εργαστηριακών) Προθυμία, φιλεργατικότητα, φιλοπονία, στρατηγική: κατά την εκπόνηση ευρύτερου κατ' επιλογή έργου (εργασίας)