ΜΟΝΤΑΖ VI

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΜΟΝΤΑΖ VI / FILM EDITING VI
Κωδικός7ΜΟ3
ΣχολήΚαλών Τεχνών
ΤμήμαΚινηματογράφου
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
Υπεύθυνος/ηΙωάννης Κολαξίζης
Γνωστικό ΑντικείμενοΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Χαρακτηρισμός ΜαθήματοςΓΝΩΣΗ Η/Υ
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID280007592

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήμα Κινηματογράφου (2009-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 60
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚορμόςΕπιλογής Υποχρεωτικό746

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΜΟΝΤΑΖ VI
Ακαδημαϊκό Έτος2020 – 2021
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία4
Class ID
600168297

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΤμήμα Κινηματογράφου
ΌροφοςΌροφος 2
ΑίθουσαΣουίτες Μοντάζ (418)
ΗμερολόγιοΤρίτη 17:30 έως 20:00
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • 1ΜΟ1 ΜΟΝΤΑΖ Ι
  • 3ΜΟ2 ΜΟΝΤΑΖ ΙΙ
  • 4ΜΟ2 ΜΟΝΤΑΖ ΙΙΙ
Μαθησιακά Αποτελέσματα
οι φοιτητές¨ 1) να μπορούν να αντιληφθούν και να προσεγγίζουν κριτικά το μοντάζ κινηματογράφου ταινιών ορόσημα του Ιαπωνικού σινεμά 2) να μπορούν να αντιληφθούν την δημιουργία αισθητικής με το μοντάζ κινηματογράφου ταινιών ορόσημα του Ιαπωνικού σινεμά 3) να μπορούν να προτείνουν σεναριακές αναδιατάξεις με εργαλείο το Μοντάζ κινηματογράφου έχοντας αναφορά το μοντάζ ταινιών ορόσημα του Ιαπωνικού σινεμά 4) να προετοιμαζούν κινηματογραφημένο υλικό για διάφορες προβολές. 5) να αναπτύξουν την αισθητική για τη δημιουργία κινηματογραφικών συνθέσεων.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Οι ταινίες ορόσημα του Ιαπωνικού κινηματογράφου αποτελούν πλούσια πηγές αισθητικής για την κινηματογραφική δημιουργία πάντα με βάση το μοντάζ κινηματογράφου. Η έρευνα και η εφαρμογή των αρχών της οπτικής σύνθεσης του διαχρονικού Ιαπωνικού κινηματογράφου από πολλούς διάσημους δημιουργούς του αποτελεί βασική προσέγγιση σε μονταζιακές προσεγγίσεις και σύγχρονες κινηματογραφικές δημιουργίες.
Λέξεις Κλειδιά
Μοντάζ, αισθητικές προσεγγίσεις
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις521,7
Εργαστηριακή Άσκηση280,9
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων200,7
Εκπόνηση μελέτης (project)250,8
Καλλιτεχνική δημιουργία250,8
Σύνολο1505
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Εργαστηριακή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
1.Αρνχάιμ Ρούντολφ, Το φιλμ ως τέχνη. Μεταφρ. ΜωραϊτηςΜάκης. Καθρέπτης, 2008. ISBN 978-960-8186-18-7. 2.Jacobs, Lewis. Τα εκφραστικά μέσα του κινηματογράφου. Μεταφρ. Στεφανία Ρουμπή, Επιμέλεια: Μάκης Μωραΐτης. Καθρέπτης, Αθήνα2006. 3.Συλλογικό έργο. ADOBE AFTER EFFECTS CS,4 Classroom in a book. Μεταφρ. Γκλάβα Μαρία. Γκιούδρας 2009. ISBN 978-960-512-580-6
Τελευταία Επικαιροποίηση
07-10-2020