ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ / ESSENTIALS OF YOUNG FITNESS
ΚωδικόςΕΠ0231Κ
ΣχολήΕπιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
ΤμήμαΕπιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, με έδρα τη Θεσσαλονίκη
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΒασιλική Μάνου
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600001280

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Ακαδημαϊκό Έτος2020 – 2021
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία2
Class ID
600168716
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα γνωρίζουν τις ιδιαιτερότητες των αναπτυξιακών ηλικιών σε θέματα ανάπτυξης, μεταβολισμού, μάθησης και πως αυτές οι ιδιαιτερότητες επηρεάζουν την προπονητική διαδικασία.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Αυτόνομη εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
1. Βιολογική ανάπτυξη του νεαρού αθλητή 2. Μεταβολικές και ορμονικές ιδιαιτερότητες παιδικής & εφηβικής ηλικίας κατά την άσκηση 3. Ψυχολογία στις αναπτυξιακές ηλικίες 4. Ανάπτυξη & ικανότητα μάθησης 5. Μακροχρόνια αθλητική ανάπτυξη 6. Ανάπτυξη ταχύτητας – ευκινησίας. Τεχνική τρεξίματος 7. Ιδιαιτερότητες στην προπόνηση δύναμης 8. Ανάπτυξη δύναμης: αλτικότητα – ρίψη 9. Ιδιαιτερότητες στην ανάπτυξη της αντοχής 10. Ανάπτυξη συντονιστικών ικανοτήτων 11. Ανάπτυξη κινητικότητας
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις241,0
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων200,8
Πρακτική (Τοποθέτηση)60,2
Εκπόνηση μελέτης (project)251
Εξετάσεις
Σύνολο753
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
• Γραπτές εξετάσεις με ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής (60%) • Συγγραφή εργασίας (20%) • Κουίζ στη διάρκεια των μαθημάτων (20%)
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
• Κέλλης Σ. (2010). Φυσική κατάσταση νεαρών καλαθοσφαιριστών. Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις ΣΑΛΤΟ. • Kraemer & Fleck (1996). Ανάπτυξη δύναμης σε παιδιά και εφήβους. Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις ΣΑΛΤΟ. • Martin D. (1994). Προπόνηση στην παιδική & εφηβική ηλικία. Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις ΣΑΛΤΟ.
Τελευταία Επικαιροποίηση
10-02-2021