ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΑΡΣΗ ΒΑΡΩΝ Ι

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΑΡΣΗ ΒΑΡΩΝ Ι / WEIGHT LIFTING I
ΚωδικόςE02-449
ΣχολήΕπιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
ΤμήμαΕπιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, με έδρα τη Θεσσαλονίκη
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
Υπεύθυνος/ηΧρήστος Γαλαζούλας
Γνωστικό ΑντικείμενοΚΥΡΙΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID400000347

Πρόγραμμα Σπουδών: Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών ΤΕΦΑΑ 2014-2015

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 6
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚορμόςΚύρια Ειδικότητα7416

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΑΡΣΗ ΒΑΡΩΝ Ι
Ακαδημαϊκό Έτος2020 – 2021
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία9
Class ID
600168734
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές -τριες θα έχουν αποκτήσει τις απαραίτητες θεωρητικές, μεθοδικές και οργανωτικές γνώσεις ώστε να μπορεί να διδαχθεί η Άρση Βαρών σε συλλόγους ως προπονητές για την μεγιστοποίηση των επιδόσεων των αθλητών, στο σχολείο σαν μέσο φυσικής αγωγής και στους χώρους μαζικής άθλησης σαν μέσο γενικής φυσικής προετοιμασίας.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
Περιεχόμενο Μαθήματος
1. Ιστορία της Άρσης Βαρών-Βασικές αρχές της τεχνικής. 2. Κανονισμοί του Αρασσέ κ Επολέ - Ζετέ. 3. Εκμάθηση τεχνικής του Αρασσέ. 4. Εκμάθηση τεχνικής του Επολέ Ζετέ. 5. Προγραμματισμός προπόνησης 6. Ειδικές ασκήσεις δύναμης. 7. Γενικές ασκήσεις δύναμης. 8. Λάθη και διορθώσεις στην τεχνική του Αρασέ. 9. Λάθη και διορθώσεις στην τεχνική του Επολέ Ζετέ. 10.Προπόνηση με βάρη για την αποφυγή τραυματισμών. 11.Βασικές αρχές προγραμματισμού προγραμμάτων προπόνησης 12.Εφαρμογή της ημερήσιας προπόνησης. 13.Εβδομαδιαίος προγραμματισμός-Εφαρμογή διαφόρων προγραμμάτων. 14.Ετήσιος προπονητικός προγραμματισμός. 15.πρακτική εξάσκηση ως προπονητής
Λέξεις Κλειδιά
Άρση βαρών, αρασέ, επολέ ζετέ,
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
  • Βιντεοδιαλέξεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις1004
Εργαστηριακή Άσκηση1004
Άσκηση Πεδίου2008
Σύνολο40016
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Θεωρία: Έλεγχος της γνώσης των μεθόδων εκμάθησης της τεχνικής, της ανάπτυξης δύναμης, της διόρθωσης σφαλμάτων τεχνικής, των μεθόδων προπόνησης, της διαδικασίας επιλογής ταλέντων και της γνώσης των κανονισμών. Πράξη: Εκτέλεση των τεχνικών του αθλήματος με προσθήκη λεπτομερειών, εντοπισμός λαθών σε προχωρημένους αθλητές, εφαρμογή προγραμμάτων προπόνησης σε αρχαρίους.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Επίλυση Προβλημάτων (Συμπερασματική)
  • Εργαστηριακή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Hartmann J. & Tunnemann H. (1989). Σύγχρονη Προπόνηση Δύναμης. Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Σάλτο.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
ΣΑΡΟΓΛΑΚΗΣ Γ. & ΖΑΡΖΑΒΑΤΣΙΔΗΣ Δ. (2012). Άρση Βαρών. Θεσσαλονίκη: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ
Τελευταία Επικαιροποίηση
10-10-2019