ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΧΩΡΟΥ (FITNESS) Ι

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΧΩΡΟΥ (FITNESS) Ι / INDOOR SPORTS (FITNESS) I
ΚωδικόςΕ35-449
ΣχολήΕπιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
ΤμήμαΕπιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, με έδρα τη Θεσσαλονίκη
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
Υπεύθυνος/ηΚωνσταντίνος Αλεξανδρής
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600001419

Πρόγραμμα Σπουδών: Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών ΤΕΦΑΑ 2014-2015

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 29
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚορμόςΚύρια Ειδικότητα7416

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΧΩΡΟΥ (FITNESS) Ι
Ακαδημαϊκό Έτος2020 – 2021
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
  • Αθανασία Ζουρλαδάνη
Ώρες Εβδομαδιαία9
Class ID
600168790

Πρόγραμμα Τάξης

Κτίριο
Όροφος-
ΑίθουσαΑίθουσα ενδυνάμωσης (Θέρμη) (1015)
ΗμερολόγιοΤετάρτη 09:00 έως 11:00
Κτίριο
Όροφος-
ΑίθουσαΑίθουσα ενδυνάμωσης (Θέρμη) (1015)
ΗμερολόγιοΔευτέρα 11:15 έως 13:35
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
  • Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • ΕΠ0234Κ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
  • ΕΠ0223/4 ΑΕΡΟΒΙΚΗ-FITNESS
  • ΕΠ0223/7 ΑΕΡΟΒΙΚΗ-FITNESS
Γενικές Προαπαιτήσεις
Προσωπική εμπειρία ενασχόλησης με εξοπλισμό αντιστάσεων καθώς και συμμετοχή σε ομαδικά προγράμματα fitness/aerobic. Για το λόγο αυτό οι φοιτητές κάνουν πρακτική εξάσκηση στο Πανεπιστημιακό γυμναστήριο.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα: 1. θα μπορούν να σχεδιάζουν ατομικά προγράμματα άσκησης ώστε οι ασκούμενοι να επιτύχουν τους επιδιωκόμενους στόχους (πχ μείωση λίπους, διαχείριση σωματικού βάρους, αύξηση δύναμης, μυϊκή υπερτροφία, βελτίωση εύρους κίνησης, διαχείριση μυοσκελετικών πόνων πχ οσφυαλγία, κλπ 2. θα μπορούν να σχεδιάσουν και να πραγματοποιήσουν ομαδικά προγράμματα με ιμάντες, ομαδικά προγράμματα ενδυνάμωσης, ομαδικά προγράμματα αεροβικής γυμναστικής, ομαδικά προγράμματα ορθοσωμίας-pilates, ομαδικά προγράμματα yoga, ομαδικά προγράμματα με μπάλες, λάστιχα, αλτήρες, κλπ. 3. θα μπορούν να κάνουν λειτουργική αξιολόγηση στους ασκούμενους που αναλαμβάνουν να προπονήσουν 4. θα μπορούν να γυμνάζουν ειδικές πληθυσμιακές ομάδες πχ. εγκυμοσύνη, υπέρταση, κλπ
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Ομαδική εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Λέξεις Κλειδιά
κλειστοί χώροι, προσωπικός γυμναστής, αεροβική γυμναστική, γυμναστήριο, δύναμη, σύσταση σώματος
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιβλίο
  • επαγγελματικοί χώροι
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις
Σεμινάρια
Άσκηση Πεδίου
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων
Φροντιστήριο
Πρακτική (Τοποθέτηση)
Εκπαιδευτικές επισκέψεις και παρακολούθηση συνεδρίων / σεμιναρίων / εκδηλώσεων
Εκπόνηση μελέτης (project)
Εξετάσεις
Σύνολο
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Κάθε φοιτητής εξετάζεται τόσο με γραπτές εξετάσεις όσο και με πρακτικές εξετάσεις για κάθε πεδίο / αντικείμενο το οποίο έχει εκπαιδευτεί/διδαχθεί
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Επίλυση Προβλημάτων (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
American Alliance for Health, Physical Education, Recreation and Dance. (1988). AAHPERD Physical Best. Reston, VA: Author. American College of Sports Medicine. (2006). ACSM’ s Guidelines For Exercise Testing And Prescription. 7th edition. Lippington Williams & Wilkins, USA American College of Sports Medicine. (1995). Guidelines for exercise testing and prescription. Philadelphia: Lea & Febiger. Brzycki, M. (1993). Strength testing - Predicting a one-rep max from a reps-to fatigue. Journal of Physical Education, Recreation and Dance 64, 88-90. President’s Council on Physical Fitness and Sports. (1990). PCPFS President’s challenges physical fitness program test manual. Washington, DC: Author. Widhe, T. (2001). Spine: posture, mobility and pain. A longitudinal study from childhood to adolescence. European Spine Journal, 10:118-123. Aerobics and Fitness Association of America (2001). A Guide to Personal Fitness Training, Sherman Oaks, California, Aerobics and Fitness Association of America Clippinger KR. (1997). American Council on Exercise, Aerobics Instructor Manual, the Resource for Group Fitness Instructors, San Diego, California, American Council on Exercise.
Τελευταία Επικαιροποίηση
04-12-2020