ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ / SPORT CLUBS MANAGEMENT
ΚωδικόςΕΠ0233Κ
ΣχολήΕπιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
ΤμήμαΕπιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, με έδρα τη Θεσσαλονίκη
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
Υπεύθυνος/ηΑφροδίτη Λόλα
Γνωστικό ΑντικείμενοΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ Β
Χαρακτηρισμός ΜαθήματοςΜαθήματα ΤΕΦΑΑ
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600001289

Πρόγραμμα Σπουδών: Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών ΤΕΦΑΑ 2014-2015

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 82
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚορμόςΥποχρεωτικό Κατεύθυνσης634

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ
Ακαδημαϊκό Έτος2020 – 2021
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία2
Class ID
600169429
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
• Έχει γνωρίσει και κατανοήσει τα βασικά και κρίσιμα χαρακτηριστικά των λειτουργικών του μάνατζμεντ, την σύνδεση τους με τους στόχους και τις αρχές των αθλητικών σωματείων. • Είναι σε θέση να αναλύσει την αθλητική αγορά και το εσωτερικό - εξωτερικό περιβάλλον της ώστε να μπορούν να συνθέσει τις πληροφορίες και να σχεδιάσει σωστά τη λειτουργία ενός υγιούς αθλητικού σωματείου ώς μια αθλητική επιχειρηματική μονάδα. • Μέσα από τις μελέτες περιπτώσεων και ασκήσεις εικονικών αθλητικών σωματείων εφόσον προσομοιωθούν οι πραγματικές συνθήκες, θα πρέπει να μάθε πώς θα επιλυθούν συχνά προβλήματα με τη εφαρμογή των θεωριών • Η διοργάνωση επισκέψεων σε αθλητικά σωματεία θα βοηθήσει ώστε να υπάρχει η σύνδεση της εκπαίδευσης – διδασκαλίας με την πράξη καθώς και της καλλιέργειας της ουσιαστικής επαφής των φοιτητών/τριών με τον κόσμο των αθλητικών σωματείων. • Τέλος η δημιουργία ενός πλάνου μάρκετινγκ και ενός πλάνου χορηγίας του αθλητικού σωματείου δίνει τη δυνατότητα αξιολόγησης της εφαρμοστικότητας αυτών
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
1. Η αθλητική βιομηχανία και ο αθλητικός οργανισμός. 2. Το αθλητικό σωματείο 3. Τα χαρακτηριστικά των αθλητικών μάνατζερ 4. Τα χαρακτηριστικά των καινοτόμων αθλητικών προϊόντων/υπηρεσιών των αθλητικών σωματείων 5. Ο αθλητικός καταναλωτής 6. Στρατηγικός και λειτουργικός σχεδιασμός. Επίλυση προβλημάτων λήψη αποφάσεων 7. Οργάνωση και στελέχωση των λειτουργικών τμημάτων του αθλητικού σωματείου 8. Διοίκηση ηγεσία και έλεγχος του αθλητικού σωματείου 9. Ανάπτυξη και διοίκηση προσωπικού. Σχέσεις με γονείς και συνεργάτες 10. Το πλάνο μάρκετινγκ του αθλητικού σωματείου 11. Η επιχειρηματική χορηγία του αθλητικού σωματείου 12. Δημόσιες σχέσεις του αθλητικού σωματείου 13. Διαχείριση των αθλητικών εγκαταστάσεων και αθλητικών γεγονότων
Λέξεις Κλειδιά
αθλητικό μάνατζμεντ, αθλητικό μάρκετινγκ
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις251
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων150,6
Εκπαιδευτικές επισκέψεις και παρακολούθηση συνεδρίων / σεμιναρίων / εκδηλώσεων100,4
Εξετάσεις502
Σύνολο1004
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Αξιολόγηση μελέτης βιβλιογραφίας Γραπτή τελική αξιολόγηση
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Επίλυση Προβλημάτων (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Υλικό που έχει αναπτυχθεί στο elearning
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
• Mullin, B. J., Hardy, S., & Sutton, W. A. (2000). Sport Marketing. Champaign IL: Human Kinetics • Robinson, M. (2010) Sport Club Management. Champaign IL: Human Kinetics
Τελευταία Επικαιροποίηση
16-07-2020